Terug naar overzicht
Hey Isabel,ik ken ook geen hotels in die buurt, want ben zelf ook van west-vlaanderen. Maar ik heb eventjes gekeken op google en als je daar "hotels affligem" intypt kun je wel een paar leuke hotels vinden. Hopelijk heb je hier iets aan.Groetjes en succesEllen01/09/2007
Isabel,Ik ben zelf woonachtig in Aalst. In Affligem weet ik niet direct een hotel zijn. Maar in Aalst kan je misschien eens luisteren bij Ibis (vlakbij afrit E40) en Keizershof Hotel (Hopmarkt).Groetjes,Elke
Isabel,niet zo ver van Haaltert heb je hotel De Croone in Ninove en hotel De Kalvaar in Voorde. Niet zover van Affligem heb je o.a. De Waerboom. De Gouden Gids en Google kunnen je ook heel wat verder helpen.Succes !
Ik ben van Affligem en dacht ook aan hotel Patridge (20 kamers). Is verandert van naam naar Hostellerie Affligem. Ik veronderstel dat je trouwt in het Brouwershof of de Hophoeve? Dan kunnen de gasten al te voet naar het hotel, ook een pluspunt ;-)En anders inderdaad Aalst; Ibis en Keizershof. Die zijn ook niet te ver.Els22/09/07