Nu Online
Momenteel zijn er 30 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hotel voor gasten?

11-4-2007 18:59:48
Hallo,

wij trouwen op 11 augustus in Haaltert bij Aalst.Wij hebben gasten van Limburg, het Brusselse, kanten van Antwerpen,...Daarbij is mijn vriend (en zijn familie dus)van West-Vlaanderen. Nu hebben verschillende familieleden en kennissen ons gezegd dat ze graag in de buurt een hotel willen boeken om te overnachten. (Het is namelijk van velen een streefdoel om samen met ons het feest af te sluiten en samen te ontbijten;)Nu ben ik dus op zoek naar een hotel ofzo waar onze gasten terecht kunnen en dat betaalbaar is. Onze feest is in Affligem dus het mag ook in die buurt zijn. Alle tips zijn welkom.Alvast bedankt!

Groetjes,
Isabel
110807

Isabel
11-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 258

Ellen
1-9-2007
 Meld misbruik11-4-2007 20:40:06

Hey Isabel,
ik ken ook geen hotels in die buurt, want ben zelf ook van west-vlaanderen. Maar ik heb eventjes gekeken op google en als je daar "hotels affligem" intypt kun je wel een paar leuke hotels vinden. Hopelijk heb je hier iets aan.
Groetjes en succes
Ellen
01/09/2007

Elke
10-5-2008
 Meld misbruik12-4-2007 9:14:47

Isabel,

Ik ben zelf woonachtig in Aalst. In Affligem weet ik niet direct een hotel zijn. Maar in Aalst kan je misschien eens luisteren bij Ibis (vlakbij afrit E40) en Keizershof Hotel (Hopmarkt).

Groetjes,

Elke

Natalie
29-12-2007
 Meld misbruik12-4-2007 10:41:37

Isabel,
niet zo ver van Haaltert heb je hotel De Croone in Ninove en hotel De Kalvaar in Voorde. Niet zover van Affligem heb je o.a. De Waerboom.
De Gouden Gids en Google kunnen je ook heel wat verder helpen.
Succes !

Els
22-9-2007
 Meld misbruik12-4-2007 10:57:36

Ik ben van Affligem en dacht ook aan hotel Patridge (20 kamers). Is verandert van naam naar Hostellerie Affligem. Ik veronderstel dat je trouwt in het Brouwershof of de Hophoeve? Dan kunnen de gasten al te voet naar het hotel, ook een pluspunt ;-)
En anders inderdaad Aalst; Ibis en Keizershof. Die zijn ook niet te ver.

Els
22/09/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...