Nu Online
Momenteel zijn er 19 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Saskia

11-4-2007 15:46:04
Hey Saskia,

Wij zijn van Berlaar bij Lier (provincie Antwerpen)? En jullie? Ja, 22 juni wordt voor ons beiden dan een speciale dag!! Ik zal aan jullie denken, het is altijd fijn te weten dat er koppeltjes diezelfde dag trouwen. En wat betreft onze schieting, naar het schijnt kan je bij een boer ook een soort kanon halen dat helemaal niet gevaarlijk zou zijn. Ik ga hier toch eens voor horen want ik ben er dus ECHT niet gerust in he!!

Groetjes,
Debby
22 juni 2007

Debby
22-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 262

Saskia
22-6-2007
 Meld misbruik11-4-2007 16:27:45

Dag Debby

Wij wonen in Zedelgem (provincie West-Vlaanderen tussen Brugge en Torhout)
Ik wist niet dat ze in de streek van Antwerpen ook schieten voor een trouw ik dacht altijd dat het alleen in West-Vlaanderen was (de boerenstreek dat ze zeggen;o)

Nu wij gaan ook zo'n kanon plaatsen maar toch willen 'de mannen' het echte schieten niet laten en zullen we het dus alle twee doen.

Veel plezier op 22 juni en we bestellen alvast de zon! zoals vandaag.

Tot misschien nog eens hier op het forum

Groetjes Saskia

mioe
22-6-2007
 Meld misbruik11-4-2007 19:08:05

Hey,

Leuk om weten dat er nog bruidjes zijn op 22 juni 2007!!!
Veel succes nog met jullie voorbereidingen!

Groetjes
Mioe
22-06-2007

Wendy
22-6-2007
 Meld misbruik11-4-2007 22:54:51

Hoi Saskia,

Wij wonen ook in Berlaar (Heikant) en we trouwen ook 22 juni. We trouwen wel niet in Berlaar maar in Turnhout. Ik ben namelijk van daar maar men verloofde is van Koningshooikt. Geef jij je feest hier in de buurt? Wij in Lichtaart omdat dit zowat tussenin ligt zodat het voor beide families niet te ver is.
Nog veel succes met de voorbereidingen he.

Groetjes,

Wendy

Debby
22-6-2007
 Meld misbruik12-4-2007 17:31:17

Hey Wendy,

Ja, niet saskia maar ik woon in Berlaar :) Wij geven ons feest in de Rubens in het centrum van Berlaar en we trouwen voor de kerk van Gestel. Ikzelf ben van Hove maar mijn vriend is van hier en we wonen hier al een tijdje samen. Misschien kennen ze elkaar wel, mijn vriend is Glenn.

Groetjes,
Debby

Lieke
22-6-2007
 Meld misbruik13-4-2007 10:08:58

hallo allemaal,

Mijn vriend en ik trouwen ook op 22 juni '07!
Ik hoop zoals velen onder ons dat het prachtig weer gaat zijn!!!

Groetjes,

Lieke
22/06/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...