Terug naar overzicht
Dag Debby Wij wonen in Zedelgem (provincie West-Vlaanderen tussen Brugge en Torhout) Ik wist niet dat ze in de streek van Antwerpen ook schieten voor een trouw ik dacht altijd dat het alleen in West-Vlaanderen was (de boerenstreek dat ze zeggen;o)Nu wij gaan ook zo'n kanon plaatsen maar toch willen 'de mannen' het echte schieten niet laten en zullen we het dus alle twee doen. Veel plezier op 22 juni en we bestellen alvast de zon! zoals vandaag.Tot misschien nog eens hier op het forum Groetjes Saskia
Hey,Leuk om weten dat er nog bruidjes zijn op 22 juni 2007!!!Veel succes nog met jullie voorbereidingen!GroetjesMioe22-06-2007
Hoi Saskia,Wij wonen ook in Berlaar (Heikant) en we trouwen ook 22 juni. We trouwen wel niet in Berlaar maar in Turnhout. Ik ben namelijk van daar maar men verloofde is van Koningshooikt. Geef jij je feest hier in de buurt? Wij in Lichtaart omdat dit zowat tussenin ligt zodat het voor beide families niet te ver is.Nog veel succes met de voorbereidingen he.Groetjes,Wendy
Hey Wendy,Ja, niet saskia maar ik woon in Berlaar :) Wij geven ons feest in de Rubens in het centrum van Berlaar en we trouwen voor de kerk van Gestel. Ikzelf ben van Hove maar mijn vriend is van hier en we wonen hier al een tijdje samen. Misschien kennen ze elkaar wel, mijn vriend is Glenn.Groetjes,Debby
hallo allemaal,Mijn vriend en ik trouwen ook op 22 juni '07! Ik hoop zoals velen onder ons dat het prachtig weer gaat zijn!!!Groetjes,Lieke22/06/07