Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Stephanie die ook trouwt op 21/04/07

  11-4-2007 14:12:56
Hey Stephanie,

het begint echt wel dichterbij te komen! Hoe zijn jouw voorbereidingen gelopen? Alles klaar?
't Is inderdaad te hopen dat het weer mee zal vallen - wat mij betreft mag het er dit weekend al eens geod uitvallen!

Groetjes
Anouk
21/04/07

Anouk
21-4-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 729


Kristel

 Meld misbruik11-4-2007 14:44:21

Hoi,

Ik trouw ook op 21/4.
Begint te korten he... :-)
't Wordt blijkbaar 25 graden dit weekend... nu maar hopen dat het nog zo'n weekje blijft.
Succes nog met de laatste voorbereidingen.

Groetjes
Kristel



pascale
14-4-2007
 Meld misbruik11-4-2007 15:20:36

Hallo,
Wel bedankt hoor,wij huwen dit weekend en zijn ook blij dat we zulk weer hebben.



Stephanie
21-4-2007
 Meld misbruik11-4-2007 16:30:59

Hey,

onze voorbereidingen zijn allemaal rond, nuja op een paar kleinigheidjes na... (snoepjes halen voor aan de kerk en nog eens kijken voor een beertje voor mijn kleinste bruidskindje) verder is alles klaar! Bij jullie?
Ik hoop echt heeel erg dat het weer het nog een extra weekje uithoudt, maar ik vrees er een beetje voor :( op de 14-daagse weersvoorspelling op internet staat regen op zaterdag 21 april, nuja dat kan nog veranderen, maar ik vrees er een beetje voor... :(:(:(

Nog heel veel genieten van de laatste afteldagjes voor de mensen die deze week of volgende week trouwen, ook voor de anderen van wie het nog een beetje verderaf is hé :)

Groetjes,
Stephanie
21/04/2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...