Terug naar overzicht
Hallo, wij laten een foto van 's morgens onmiddellijk afdrukken en geven die dan af tijdens het avondfeest. Het is inderdaad heel moeilijk om iets origineels te vinden. groetjes, Sara
Hey,wij hebben onze ouders een fotodoosje gegeven met foto's van onze fotosessie voor de uitnodiging en al een paar hele mooie foto's van de dag zelf. Daar waren ze heel blij mee en ze konden meteen de volgende dag al overal gaan 'pronken' met de foto's.Groetjes,Lieve
hallo bruidje,wij dachten een mooie huwelijksfoto op glas de laten zetten, echt tof en origineelsuccesvéke
Wij geven ook een doosje of klein albumpje met daarin foto's van de reportage van 's morgens. Ben echt benieuwd daarnaar. Ik weet ook zeker dat onze ouders dat heel leuk vinden.
Hey,in Lummen is er een winkel; de kaarskensprocessie. Daar kan je kaarsen laten maken met je foto en namen op. Ik ga denk ik een model nemen dat een holle kaars is waarin je een theelicht kan zetten zodat je ze kan aansteken maar toch de kaars niet opbrand.Daarnaast gaan we ook een minialbum afgeven, maar omdat we die zelf maken kunnen we die niet de dag zelf afgeven.Groetjes, Tamara
Wij dachten aan een bongobon voor een relaxweekend of zo om terug tot rust te komen.
Hey, Wij hebben nu al een beeldje (een staand koppel), nog redelijk modern en dan ook nog een kaars in een houten voet en daarop staat een mooie tekst! Dit geven wij dan af aan onze ouders tijden de dienst van Rent a Priest. Wij hebben dit gevonden in Dreamhouse in Waregem. Kweet wel niet meer van wie dit was. Het zit al ingepakt..Erna geven we dan natuurlijk ook een mooie grote foto. GroetjesEvi 30/06/07