Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorbeeldviering?

  11-4-2007 10:23:00
Hey bruidjes,

Onlangs kreeg ik van een andere bruid te horen dat zij de mogelijkheid had om naar een voorbeeldviering te gaan.

Dat is een huwelijksmis van een bruid van dezelfde parochie enkele weken of maanden voor jouw viering.

Hoe kom je te weten waar er nog andere vieringen zijn?

Gaan jullie ook naar andere misvieringen kijken om ideeën op te doen?

Groetjes,
Dorine

Dorine
9-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 725


Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik11-4-2007 11:02:24

Hey,

Ik ben zelf al meerdere keren naar een huwelijksmis van familie of vrienden geweest, dus is het voor mij niet echt nodig om naar een voorbeeldviering te gaan.

Maar ik denk dat je best eens bij de pastoor kan informeren. Hij zal wel weten wanneer er nog huwelijksvieringen zijn waar je naartoe kan gaan.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



Anne
9-6-2007
 Meld misbruik11-4-2007 11:03:18

Dag bruidjes,

Ik ga binnen enkele weken naar de trouwmis van mijn vriendin.

Zij is heel creatief en heeft een beeldige kerkdienst in elkaar gestoken (met mooie muziek, persoonlijke teksten, veel symboliek)

Ik trouw zelf enkele maanden later en ik ga ook naar haar trouwfeest om ideeën op te doen.

Ik ben er van overtuigd dat het fantastisch zal zijn, haar kennende. Ik weet zeker dat zij het niet erg zou vinden (integendeel) als er mensen kwamen kijken.

Bij deze is iedereen uitgenodigd op 9 juni a.s. in de kerk van Sleidinge (trouw van Ine en Gerben).

PS. Ik trouw op 6 oktober. Dan mag je ook gerust komen, maar dat is nog ver weg natuurlijk.

Veel succes nog!



Sara
13-7-2007
 Meld misbruik11-4-2007 11:32:58

Heel leuk idee. Zijn er nog bruidjes die trouwen in de streek van Kortrijk? Ik zou ook graag naar een mis gaan kijken.




Selma
8-9-2007
 Meld misbruik11-4-2007 13:27:47

Wellicht kun je eens in je parochie vragen of er nog vieringen zijn.

Vorig jaar is mijn vriendin getrouwd en dat was heel mooi. Over 2,5 weken is er een viering met daarin het koor dat ook bij ons zingt. Daar wil ik wel heen gaan. Kijken hoe dat is.



Ine
11-8-2007
 Meld misbruik11-4-2007 19:46:17

Sara,

wij trouwen in Ingooigem op 11/8/2007. (ong 20km van kortrijk), om 14u30.

Wanneer trouw jij?

Groetjes
Ine



sarah
30-6-2007
 Meld misbruik13-4-2007 9:28:12

hey,

ik trouw op 30 juni 2007 maar wel in deurne (antwerpen) als je wilt mag je ook naar viering komen kijken hoor. Dit is met live muziek.

groetjes
sarah
30/06/2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...