Terug naar overzicht
Hey, Ik heb een nicht die trouwringen zelf maakt...heb je altijd een exclusief paar...Of ik kan je aan ringen helpen aan inkoopprijs met diamant (volledig legaal hoor maar is iemand die in die sector werkt)...Interesse? mail me @ katrijn.vets@skynet.be
Hallo,wij hebben onze ringen in Nazareth gehaald. Dat is ongeveer 10 minuutjes vanuit Gent. Wijzelf zijn van Limburg, dus voor ons was het ongeveer 1u30 rijden. Het is iet echt een winkel. Het is van Atlantis trouwringen. Hele mooie ringen tussen. Het zijn ook erg lieve mensen die je helpen, en echt wel tijd voor je maken. Ze hebben ook een website, dus hier kan je al ideeën opdoen en de wegbeschrijving vinden.www.atlantistrouwringen.com Veel succes met de zoektocht!!!Anouk14/07/07
Hey,je kan altijd eens gaan kijken bij goudsmid Vander Haegen in de Hoogpoort (in de straat van het stadhuis). Daar hebben wij onze ringen laten ontwerpen. Toffe mensen, goede service, interessante prijs...Groetjes,Lieve
Bij goudsmit Christophe Caenepeel in de Hofstraat kan je uw ringen laten maken...Wij hebben er eentje gekozen dat we in een boekje hebben zien staan, alleen kost het ons heeeeeeeeeeeeel wat minder omdat we het merk niet hoeven te betalen...Je kan ook zelfs iets tekenen of vragen...Heel vriendelijke mens en zeer goede service!!! Een echte aanrader!!!Groetjes,Lieke22/06/07
Hoi An, ik weet niet of je de verplaatsing ziet zitten, maar onze ringen komen van Hans Sonnaert uit Sint-niklaas..wij zijn zeer tevreden van hem, hebben samen met hem onze ringen ontworpen op basis van een bestaand exemplaar!Neem eens een kijke op zijn website:http://www.hanssonnaert.be Groetjes en succesSarah15/09/07
Hoi,La Perla en Lehoucq uit Sleidinge en Geers uit Evergem hebben veel keuze.