Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

BRUIDSTAART - ZAAL oF ZELF?

  10-4-2007 19:39:07
Ik heb een vraagje...

In onze zaal vragen ze 5,40 euro per persoon...als iedereen komt, zou dat 220 x 5,40 zijn...voor een taart dat miss niet iedereen van eet (ik eet daar nooit van!!! Ik eet liever het dessertenbuffet)...
Heeft iemand ervaring hoeveel het kost bij een bakker??

Groetjes

Katrijn
1-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 783


Vân
7-7-2007
 Meld misbruik10-4-2007 19:52:12

Hey Katrijn,

Ik heb enige tijd geleden navraag gedaan bij 2 verschillende bakkers bij ons in de buurt en de 1 vraagt 2,10 € per persoon en de andere vraagt 2,45 € per persoon en dan heb je de keuze tussen een ijstaart of een biscuit taart, het is zeker geen luxe taart met fruit of in verschillende laagjes, just basic zoals de meeste bruidstaartjes...

Groetjes,

Vân en Michel
07/07/07



Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik11-4-2007 9:03:58

ja het is altijd mooi maar bijna niemand eet daarvan. Ook van het dessertenbuffet wordt meer dan de helft weggesmeten.

Daarom doen wij ook geen dessertenbuffet, maar een koffie- en theebuffet met kleine koekjes en taartjes.

ik zou toch eens bij een echte patisserier gaan kijken, daar heb je mooie taarten en goedkoper dan in de zaal.

groetjes



Natalie
29-12-2007
 Meld misbruik11-4-2007 11:07:02

Katrijn,

de zaal rekent inderdaad meer dan de prijs bij een bakker/patissier maar de zaal zorgt dan ook voor de bediening aan tafel en dat doet de prijs oplopen. Ik vind het zelf ook duur, hoor !

Ik wou ook eerst een taart (om aan te snijden) maar we gaan nu toch voor "enkel" een dessertenbuffet. We moeten nu nog bespreken met de zaal om toch een "aansnijdingsmoment" te hebben, dat zal dan gebeuren met een kleinere taart die deel uitmaakt van het dessertenbuffet.

Grtz



Marie-Thérèse

 Meld misbruik11-4-2007 16:32:42

Beste Katrijn,
Natuurlijk is de prijs bij de bakker goedkoper als in de zaal.De bakker levert het produkt en gedaan.De zaal moet dit met de nodige sfeer opdienen vuurwerk etc. bediening die dit rond brengt, bordjes die moeten afgewassen worden en de BTW van 21% die moet worden afgedragen.Indien jullie desserten buffet nemen denk ik dat de bruidstaart gewoon in het dessertenbuffet is voorzien.Indien U zelf voor de bruidstaart zorgt tellen de meeste feestzalen een suplement voor het rondbrengen en afwas en dan komt dit waarschijnlijk ongeveer hetzelfde uit.
Veel succes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...