Nu Online
Momenteel zijn er 206 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kasteel Rivierenhof Deurne

10-4-2007 16:41:30
Hallo medebruidjes,
Op 7/06/08 is het zover ! Het hele feest gaat door in Kasteel Rivierenhof in Deurne.
Heeft er iemand ervaring met deze feestzaal? Nergens vind ik deze vermeld staan. Toch een bekend domein voor velen.
Positieve maar ook de negatieve reacties zij meer dan welkom !
Bedankt !

Vi
7-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1378

elena
29-9-2015
 Meld misbruik25-4-2007 17:21:35

Hey Vi,
Ik woon ook in Deurne en ook wij zouden graag in kasteel Rivierenhof trouwen.
Je hebt gelijk, ik vind nergens niks van terug, geen reacties van andere bruidjes of niks.
Ben je al binnen geweest? Mooie zaal, groot genoeg om te dansen?

groetjes
elena

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik27-4-2007 15:27:30

hallo Elena,

Neen, momenteel nog steeds geen reacties. Maar geen nieuws is hopelijk goed nieuws ! Wij hebben alleszins ons voorschotje reeds betaald. De uitbater dhr. Boon was zeer vriendelijk en vooral flexibel. Alles kon, alles mocht. We voelden ons meteen thuis. Het feest gaat bij ons buiten gebeuren. +/- 150 pp die blijven voor het diner. En alles binnen zal gebruikt worden om te swingen ! Dus ja, plaats genoeg dan. Het is absoluut niet modern en strak maar je krijgt wel de charmes van een echt kasteel ! Heel feeëriek met véél kaarsen...
Wanneer trouw jij?
groetjes,
Vi

elena
29-9-2015
 Meld misbruik27-4-2007 21:08:26

Hey Vi,

We hebben nog geen datum, maar we zouden graag dit zomer nog trouwen. Ik weet het, 't is heel krap! Maar ik ben aan't rondzien (internet) voor de zalen en Rivierenhof spreekt me echt aan. Ik ben nog niet binnen geweest maar wel duizend keer ervoorbij gelopen,en veel foto's gezien op hun site.
Ten eerste ik ben zelf van Deurne, en het is een mooie locatie he. En een kasteel spreekt me echt aan, ik ben nog zo'n romantische type.
Maar Vi, een vraagske. Ze hebben daar toch een terras he. Maar ondanks het feest blijft taverne voor publiek open hé. Maar denk je dat het gaat storen? Want ik weet echt niet waar die zaal ergens in de kasteel gelegen is.
Leuk dat je ddar trouwt zeg, en dat we onze meningen kunnen uitwisselen.
groetjes
elena

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik30-4-2007 11:09:32

Hey Elena, mij hebben ze verzekerd aangezien wij met 150pp zijn dat we heel het kasteel hebben afgehuurd. En dat deze niet toegankelijk zullen zijn voor het publiek. Gaat ze dit ergens uithangen?!? Maar er staat permanent iemand aan de deur om te vragen of ze voor het huwelijk komen.
Ze hebben een terras vooraan en achteraan. We opteren voor achteraan zodat er geen pottenkijkers kunnen blijven staren. Heel het kasteel van binnen wordt als lounge ingedeeld. Daar komt ook de dansvloer. En mijn ontelbare kaarsjes...
Bij ons heeft de prijs en hetgeen je daarvoor in de plaats krijgt, wel de doorslag gegeven. Het lijkt helemaal af !Tony en ik betalen het feest met onze eigen centen dus we moesten wel zien naar onze portemonnai. Ik wens jullie veel succes toe naar het zoeken van een ideale locatie. Wat het ook mogen zijn, je moet je er goed bij voelen. Komen kijken kost niets en je krijgt bovendien nog iets van "het huis" bij info over trouwen.
Geloof mij, ik heb denkelijk alle zalen bezocht/bezien en dit kasteel was betaalbaar! Groetjes

Karlo
8-8-2008
 Meld misbruik21-5-2007 0:04:53

Hallo,

wij hadden ook eerst op dit forum rondgezocht naar reacties, maar blijkbaar wordt het niet zoveel gebruikt voor huwelijken (of komen mensen die daar hun huwelijk doen niet op dit forum :-)).
Wij zijn begin maart van kijken, en na een paar minuten waren we al verkocht: deels door het prachtige, sprookjesachtige karakter (dat gebouw, dat stràààlt gewoon iets uit), deels door het professionele gedrag van Dhr. Boon (ik ben opgegroeid in een restaurant, dus ik weet wat ik moet vragen en waar ik op moet letten). Wij hebben onmiddellijk vastgelegd, moeten alleen deze zomer nog eens langsgaan om de menu te bespreken.

Tot nu toe heb ik er een heel goed gevoel bij, maar tot de trouwdag voorbij is, weet ik natuurlijk niet 100% zeker of het zo is...

Groetjes,
Karlo
www.080808.tk

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik26-6-2007 16:31:49

Beste Karlo,

Wij zijn intussen nogmaals bij dhr. Boon geweest voor een gedetailleerde dagindeling van ons huweljk. Keuze menu + receptie en lunch vastgelegd.
We hebben gemerkt dat de feestzaal volop in verandering is. Heel smaakvol is hij zaal per zaal alles aan het renoveren. Het is zeer stijlvol en sjiek hoor (nieuwe kleuren en stoelen/tafels). Je moet zeker eens een kijkje komen nemen.
Zo, ik dacht dat jullie dit misschien wel interessant vinden.
Succes nog met jullie plannen !

Tony en Vi

britt
1-1-2008
 Meld misbruik23-7-2007 20:51:01

hallo

ik ben al naar een trouwfeest in het rivierenhof geweest. de lunch in beperkte kring was gewoonweg AF! er werd voor de kinderen een menu naar keuze aangeboden, wat wel tof was. 's avonds was er een BBQ en dat was echt overdadig. ik was zeer tevreden van die avond. ik zoek een locatie voor mijn feest volgend jaar en ik ben zeker van plan om daar langs te gaan.ik heb echter geen voorkennis van de andere zalen. ben dus benieuwd om een kijkje te gaan nemen.

groetjes Britt

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik24-7-2007 14:19:54

Hey Britt,

Ik ben ontzettend blij je reactie te lezen!
Je vindt zo weinig reacties/commentaren over deze feestzaal. Maar ik moet zeggen dat jij ons volledig heb kunnen geruststellen, dat we toch een goede keuze hebben gemaakt.
Bedankt hiervoor !!!

Tony en Vi

Iris
9-6-2012
 Meld misbruik13-5-2011 14:32:18

Hallo,
Ik heb enkel reacties gelezen over 't Riviernhof als feestlocatie. Ik zie dat deze al van een tijdje geleden dateren en wou eens horen hoer het bij iedereen is verlopen.
Wij zoek ook nog een locatie en zouden graag eens langsgaan om een kijkje te nemen. Moet hiervoor een afspraak gemaakt worden of kan je daar zo voor langsgaan?
Wat zijn jullie ervaringengeweest op het feest zelf?

Alvast bedankt

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info