Terug naar overzicht
DAG LIENBij mijn broer was dat ook in 2 zalen. Naar mijn mening breekt dit de sfeer en zou je dit beter vermijden. Sommigen die niet willen of soms ook niet kunnen dansen zullen niet van het dansen kunnen genieten, want ze zien niks. Je zorgt voor twee kampen en dit vind ik niet goedIngrid
ik ben vorige week naar een trouw geweest en de fuifzaal was ook in een andere zaal. Ze hadden wel een paar tafels gezet waar de ouderen van de familie gingen aanzitten. Dus dat was echt geen probleem. Die familie vond dat juist leuk anders zit je aan dezelfde tafels enzo en nu konden ze wat rondlopen en beetje van volk veranderen he.wat de rolstoelen betreft. Als je een paar tafels hebt kunnen ze eraan zitten he. En de trappen ja das een probleem waar jullie niet veel aan kunnen doen he. Ik zou het gewoon tegen die mensen zeggen. Ze zullen dit nog al meegemaakt hebben hoor, misschien gewoon wat sterke mannen voorzien om ze op de trappen te helpen.groetjes
hallo.Het waterfront ken ik niet, maar een aparte danszaal vind ik ook maar niets. Om die reden hebben wij uiteindelijk ook een anders zeer geschikte trouwzaal laten varen.Mijn grootmoeder kan zelf niet meer zo goed uit de voeten, maar ze geniet er wél van om naar het jonge volk te kijken. Als zij in een aparte zaal zou zitten, heeft ze aan het hele dansfeest helemaal niets.Bovendien zijn er ook nog enkele "twijfelaars" die misschien een pasje wagen als er iemand van op de dansvloer teken doet, maar die helemaal niet aan dansen zullen toekomen als ze in een andere zaal zitten.Neen, wij hebben gepast. Voor ons liever een feest met het hele gezelschap samen.Maar dat is natuurlijk een heel persoonlijke keuze...Veel succes nog met de voorbereidingen!
Hey Lien,Goh, persoonlijk zou ik er ook niet voor gaan maar het heeft zo zijn voor- en z'n nadelen. Een voordeel kan zijn dat er altijd wel mensen zijn die liever een rustigere plek opzoeken om een babbelke te doen en dan is dit ideaal, mensen die niet constant in die drukte willen gaan zitten maar als er dan geen mogelijkheid is dan uiteindelijk vroeger naar huis vertrekken.Tis een beetje wikken en wegen hè.Groetjes,Vân en Michel07/07/07