Terug naar overzicht
Dag MiekeIk zou deze doos zelf maken. Ik heb dit ook gedaan. Ik heb gewoon het thema van de tafeldecoratie en onze uitnodiging verder doorgetrokken en gebruikt voor het papier dat ik rond de doos doe. HEt zal een stuk goedkoper zijn (voor zo'n doos vragen ze al gauw 10 euro) en een stuk origineler als je het zelf maakt.Ingrid
ik heb eentje gehad van mijn zus, van het reisbureau waar we onze huwelijksreis geboekt hebben, die hebben zo'n dozen.Om het persoonljker te maken zijn we van plan om er foto's van onze bestemming op te plaatsen: Mauritius, nu zijn dit heel algemene beelden. De doos is van RIU. Misschien moet je ook eens informeren bij je reisbureau of ze er geen hebben staan die ze kwijt kunnen?
HeyWij hebben deze doos ook zelfgemaakt. Is idd veel goedkoper en leuker, want ze is uniek hé :) Wij hebben met papiermarché een groot varken gemaakt. Was nog leuk ook!!
HeyIk heb ook geprobeerd om zo'n doos eerst zelf te maken, ben heel creatief dus ik wilde het zelf proberen. Maar de doos voldeed nooit aan mijn verwachtingen en op den duur had ik al veel meer geld uitgegeven aan materiaal, dan dat ik de doos gewoon zou kopen. Ik ben dan in de AVA toevallig mooie dozen in hartvorm tegengekomen die heel goedkoop waren! 32 euro in plaats van de 70 euro die je in bruidswinkels moet betalen. Dus ik heb er eentje in Ava gekocht. groetjes Jona
Hallo,Wij hebben onze doos ook zelf gemaakt. Wij zijn aan het bouwen en omdat het geld vooral daarvoor bedoeld is, heeft mijn vriend een exacte copie gamaakt van ons huisje in maquettevorm (met OSBplaten, mijn vriend is wel redelijk handig). Heel leuk en de mensen weten meteen waarvoor het geld zal dienen:-) Veel succes met je zoektocht naar de ideale doos!Veerle
Hallo Mieke,wij gebruiken een deel van het geld ook voor onze huwelijksreis. OMdat we een beperkt budget hebben voor het huwelijk heb ik ervoor gekozen om als enveloppedoos mijn beuaty case te gebruiken. Ik heb er een speciaal etiket voor gemaakt mat daarop: "Bestemming: Kreta". Een ander voordeel van die beauty case is dat er een slotje op zit, want ik had hier al op de site gelezen dat er soms wel eens geld verdwijnt :-(Veel succes,groetjesAnouk21/04/07
Hallo, ik heb hier ook al gelezen dat een schoendoos beplakt wordt met foto's van jezelf of van je bestemming van huwelijksreis... ik ga ook nog kijken om dit zelf te maken, maar weet begot nog niet hoe ik er aan zal beginnen, ik zal me moeten haasten, volgende week is het al zover :):):)!!Hé Anouk ik zie dat je ook op 21/04/07 trouwt, wij dus ook, begint stilaan heel kortbij te komen hé, nog maar 10 dagjes... nu nog hopen op mooi weer en alles is in orde :) !groetjes, Stephanie 21/04/2007
oeps Mieke, ik lees net nog eens je berichtje helemaal... dat van die foto's had je ook zelf al bedacht...ik was even verstrooid...:):)
ja ik denk dat ik een mengeling ga maken wat foto's van kenia en van ons. Een doos is net zo moeilijk te vinden he in den ikea ofzo. Ja ik heb nog wel een zee van tijd. Ma beter te vroeg dan te laat he. Bedankt allemaal voor jullie reactiesgroetjesMieke22/09/07