Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ceremoniewagens

10-4-2007 13:39:26
Hej allemaal,

ik trouw op 09/07/07 en ik zoek nog ceremoniewagens. We hadden héél graag audi's gehad (liefst 4 a6'en) weten jullie waar ik terecht kan?
Of zouden jullie me nog leuke adresjes kunnen geven voor andere ceremoniewagens?

dikke merci
antje

An
9-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 465

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik10-4-2007 14:44:51

Hey,

wij zijn onze A6 gewoon gaan huren bij de Audi-garage achter de deur. Het was vanzelfsprekend zonder chauffeur, maar mijn ventje wilde er zo graag zelf mee rijden...

Groetjes,
Lieve

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik11-4-2007 8:42:02

Hoi,
wij waren ook op zoek naar audi's of BMW's maar voorlopig kunnen we niets vinden. Wij hadden al eens geinformeerd bij Dockx, maar daar kan je de kleur niet kiezen. Het zou dus kunnen dat je daar dan 7 (in ons geval) verschillende kleuren hebt en dat zagen we niet echt zitten. Als jullie iets gevonden hebben, zou je dan iets willen laten weten?

Bedankt!
(maria.vaes@gmail.com)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...