Nu Online
Momenteel zijn er 98 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sportief kostuum/kledij bruidegom

  10-4-2007 12:35:31
Hallo,
Ik ben op zoek naar een sportief kledij/kostuum voor mijn ventje. Hij heeft al heel wat klassieke kostuums aangehad maar die passen hem totaal niet. Kan iemand ons helpen met met adressen van winkels met modernere outfits?
Wij wonen in West-Vlaanderen.

alvast bedankt
groetjes
Evelyn

Evelyn
11-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 2959


Els
31-8-2007
 Meld misbruik10-4-2007 13:13:31

Beste Evelyn,

Mijn vriend had hetzelfde probleem. Hij heeft gekozen voor een kostuumvest van Hugo Boss Red Line (is de modernere lijn) in linnen (zwart) met daaronder een turkoise hemd waarvan de kraag openvalt op zijn kostuumvest. En daaronder een mooie donkere jeans. Hij draagt geen das of ondervest. Het geheel is sportief maar toch gekleed. Zijn schoenen zijn ook sportief (Puma). Wat andere mensen hiervan denken kan ons eigenlijk weinig schelen. Vele zullen het te nochalant vinden. Wij denken echter van: hij zal het tenminste nog kunnen afdragen na de trouw!!
Ikzelf heb wel gekozen voor een trouwjurk maar denk dat het geheel wel zal kloppen!
Zijn kledij komt van Pierrot Fashion in Liedekerke en van Windsor in Aalst. Helaas een beetje ver voor je denk ik...

Veel succes nog met de zoektocht! En met het huwelijk zelf! Maak er een mooie dag van!

Els
31/08/07



davida
7-9-2008
 Meld misbruik10-4-2007 13:21:18

hey

mijn man had één van bikkemberg uit roeselaere.

grtjs



margo
16-6-2007
 Meld misbruik10-4-2007 18:08:38

Hoi

Mijn vriend wilde zeker geen kostuum of das dragen en hij heeft een outfit gekocht van Hugo Boss bij Deleye (Roeselare, Kuurne). Vriendelijke en goeie verkoper om je te helpen bij je keuze.

Margo



Ellen
1-9-2007
 Meld misbruik10-4-2007 21:03:40

Hey Evelyn,
mijn vriend wou ook geen traditioneel pak. Hij heeft zijn kostuum bij Giorni in Oostkamp gehaald. Het is er één van Oliver Streli, heel mooi, maar zeker niet klassiek.
Misschien eens gaan kijken.
Groetjes en succes
Ellen
01/09/2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info