Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrigezelle gehad

  10-4-2007 10:14:25
hallo allemaal

Op onze teller staat nog 25 dagen te gaan, het is echt aan het korten.
We hebben vorig weekend onze vrijgezellen gedaan samen, eerst zijn we gaan paintballen super leuk maar vermoeiend, mijn conditie is niet optimaal.
En later op de avond zijn we naar de mask'ara geweest, een travestietenshow, was super leuk, echt aan te raden en na de show nog goed gedanst en gedronken, maar iedereen vondt het super leuk.

Hoe rekenen jullie uit hoeveel personen er naar de kerk komen, want wij moeten onze misboekjes laten afdrukken maar ik heb geen idee hoeveel?


Martine
05/05/2007


martine
5-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 821


Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik10-4-2007 11:27:13

Hey Martine,

Wij trouwen op dezelfde dag als jullie, ook de 5e. Onze vrijgezellendag komt er nu zaterdag aan, hopelijk wordt het ook tof!

Voor de misboekjes, wij voorzien er 120, maar dat is inderdaad altijd een gok. Ik heb het aantal mensen geteld waarvan ik al zeker weet dat ze gaan komen en er een aantal extra voorzien.

groetjes,

Wendy
www.tom-wendy.be



Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik10-4-2007 16:30:45

Voor ons is 't nog 32 dagen...
De 21ste hebben wij onze vrijgezellenavond. Ik kijk er al naar uit. Wij hebben zelf al veel vrijgezellenavonden georganiseerd en de vrijgezellen vonden 't telkens zéér leuk :-D

Wij voorzien er ook 120. Ze zullen zeker samen moeten kijken, want er heeft al véél volk gezegd dat ze komen kijken aan de kerk (zelfs die geen uitnodiging voor 't feest ontvangen heben) :-D

En er zijn maar 150 stoelen (ietske meer) :-s

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...