Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fooien?

  9-4-2007 10:14:13
Hey,

Ik lees altijd dat je de trouwdag zelf best wat cash geld op zak hebt voor de fooien. Nu zou ik eerlijk gezegd niet weten wie ik een fooi zou moeten geven?
De chauffeur? fotograaf? dj? Die worden zowiezo al goe betaald dus waarom nog fooi er bovenop??

groetjes,
Wendy

wendy
2-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 899


davida
7-9-2008
 Meld misbruik9-4-2007 10:43:26

hey

wij hadden nieks van geld bij ons kzou ook nie weten aan wie je dat zou moeten geven mss als je voor de kerk trouwt dat je daar iets moet geven stoelgeld ofzo maar kweet da nie

grtjs



Karolien
10-8-2007
 Meld misbruik9-4-2007 11:16:07

Hallo,

Ik heb al horen zeggen dat het gebruikelijk is, als je voor de kerk trouwt, de misdienaars iets te geven.

Groetjes,
Karolien



Miet
26-5-2007
 Meld misbruik9-4-2007 11:31:01

Ze verdienen al genoeg aan je hoor, de prijzen zijn al veel te hoog eigenlijk... Zou dat fooiengeld maar thuis laten...



Nele
9-6-2007
 Meld misbruik9-4-2007 19:50:49

Hey Wendy,

Wij nemen effectief wel geld mee op onze huwelijksdag.

In de kerk hoef je als koppel geen offerande te betalen, dus 't is niet voor de kerk.

Wij moeten de dag zelf de ceremoniemeester betalen, alsook de extra kilometers van de ceremoniewagens (indien we standaard aantal kilometers overschrijden). Voor de rest weet je nooit wat je nog zou moeten betalen (eventueel bijvoorbeeld een ijsje kopen op je fotoshoot ofzo), dus wij zorgen er zeker voor dat we genoeg bij hebben.

Groetjes en succes!

Nele.



Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik9-4-2007 20:26:09

Als je voor de kerk trouwt dan is het gebruikelijk dat de misdienaars na de mis iets krijgen. Ze staan dan soms ook met een mandje. Het is het enige dat ze tijdens het ganse jaar krijgen.



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik10-4-2007 9:03:41

Hoi,

Wij zijn op 11/08/06 getrouwd en wij hadden geen geld mee! Tijdens de offerande zijn ze zelfs niet bij ons langsgegaan en wat de misdienaars betreft dat is idd zo dat zij op het einde van de viering klaarstaan aan de uitgang van de kerk. Persoonlijk zou ik geen geld meenemen als koppel. De suite loopt nog achter jullie en die zullen hen wel iets geven.

Debra
reeds 242 dagen getrouwd



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik10-4-2007 9:05:02

Hallo,

wij nemen ook geld mee die dag. Wij moeten die dag ook de ceremoniemeester en ons vervoer betalen. Ook bvb. misdienaars en voor de rest weet je toch nooit dus wel wat geld op zak.

Groetjes,
Isabel
110807


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...