Terug naar overzicht
Hoi Kim,Hij kan misschien twee getuigen nemen? Ik heb voor de wet ook mijn zus als getuige en voor de kerk mijn beste vriendin.groetjes,Wendy5.5.07
Hey,Wij hebben onze getuigen ook in de familie gehouden. Maar ik zie geen enkel probleem in het feit dat je vriend een goede vriendin als getuige neemt. Je moet die persoon vragen waarbij jullie je het beste bij voelen.Ik ken genoeg mensen die dat zo gedaan hebben. Het is tenslotte jullie dag en niet die van iemand anders. Je kan ook doen zoals Wendy zegt en twee getuigen nemen... Je moet zelf zien wat voor jullie goed voelt.Groetjes
Hallo,Ik ben een paar jaar geleden ook getuige geweest van mijn beste vriendin ook al had zij een zus en dit jaar trouw ik en is zij mijn getuige voor de kerk. Omdat ik met mijn broer ook een goeie band heb, heb ik hem gevraagd als getuige voor de wet... ik vind dat je iemand moet kiezen bij wie jij je het beste voelt en als anderen daar een probleem mee hebben, lijkt me dat vooral hun probleem. Wat denkt de broer van je vriend ervan? Misschien heeft hij er zelfs minder problemen mee dan zijn ouders?
hey mijn man heeft 2 broers en heeft ook zijn beste vriend als getuige genomen er was daar ook gezaag over dat dat niet kon maar wij hadden zoiets van tis onze trouw en wij doen wat wij zelf willen en zo heeft hij die vriend toch genomen.vroeger was da mss zo maar de tijden veranderen hégrtjs
Ik dacht dat je voor de kerk zelfs ieder twee getuigen mag nemen. Voor de wet weet ik het niet precies...Groetjes!
ja een vriendin van mij is in juni getrouwd en ze heeft haar broer en haar zus als getuige genoemen, ook haar man had 2 getuigen voor de kerk. Dus dan is iedereen tevreden he. Hoewel het heel spijtig is dat jullie zelf niet mogen kiezen hegroetjesMieke
Ik neem ook een vriendin als getuige en niet mijn enige zus. Mijn ouders zijn daar vrij lastig over geweest (en soms nog) maar so be it. Ik heb niet zo'n goeie band met mijn zus en wil die dag iemand bij me waar ik me goed bij voel. Mijn zus en haar vriend moesten van mijn ouders dan wel in de suite en daar hebben we dan maar op toegegeven. Maar ik zou me nooit laten iemand opdringen.Els22/09/07