Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen met Rent-a-Classic uit Tremelo?

  8-4-2007 11:35:00
Hallo,

heeft iemand van jullie ervaring met Rent-a-Classic uit Tremelo (verhuren oldtimers, waaronder kevertjes en vw samba-busjes)?

groetjes,
Astrid
08.09.2007

Astrid
8-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 915


Veerle
12-5-2007
 Meld misbruik9-4-2007 11:04:47

hey Astrid,
ik heb er een kevertje besteld. alles via mail gedaan. iets later had ik het contract en hij zou een week voor het huwelijk bellen voor de juiste uren. dacht er ook een busje te huren, had dat eigenlijk ook gedaan. maar later heb ik dit afgezegd omdat we toch met iets teveel zijn voor 1 busje. en daar werd geen probleem van gemaakt. op elke mail werd ook grondig gereageerd totdat we wisten hoe en wat we juist gingen doen.



A
8-9-2007
 Meld misbruik9-4-2007 11:08:47

Hey Veerle,

bedankt voor je reactie! Ben je ondertussen dan ook al getrouwd? En hoe is het verlopen op de dag zelf? Wij zijn er gisteren geweest, een beetje een vreemde man maar wel heel vriendelijk en correct denken we. Leuk om te horen dat er nog mensen in een kevertje trouwen, wij dus waarschijnlijk ook!

groetjes!



Veerle
12-5-2007
 Meld misbruik9-4-2007 15:57:08

nee wij trouwen op 12 mei, heel binnenkort dus. wou een speciale auto, dat zou zowat het enige speciale zijn die dag. en van een kevertje stonden mijn moeder en zus niet stom. een mercedes is niet voor mij. en dan had ik direct iets voor de fotoshoot ook



Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik10-4-2007 11:37:05

ela

ja wij hebben daar ook een kevertje genomen voor in september. Wij zijn langs geweest en inderdaad een beetje speciale man, maar super vriendelijk. We zijn daar bijna een uur geweest gewoon wat gepraat over auto's enzo.

Het toffe is, het is een vriendschappelijke sfeer he. Hij komt de auto brengen en halen, wat al een praktisch pluspunt is he anders moet je de auto zelf halen, of zit je met een chauffeur waar je een hele dag mee rekening moet houden he. En tis inderdaad tof voor de foto's.

je moet dan wel zelf rijden, ma ja das ook nog plezant.



A
8-9-2007
 Meld misbruik11-4-2007 7:40:06

Hey Mieke,

wij zouden er wel een chauffeur bij hebben, was dat bij jullie niet mogelijk dan? Het ging wel de man zelf niet zijn, omdat hij die dag nog een andere trouw had.. Wij zijn er trouwens ook meer dan een uur binnen geweest, gezellig zitten babbelen in het kevertje, hihi.

groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...