Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Drankenformule

7-4-2007 19:20:13
Hoi,

Wij waren van plan een drankenformule te nemen waarbij je per uur per persoon 3,5 euro betaald. Hierin zijn wijn, frisdrank en bier van het vat inbegrepen. We zijn echter aan het twijfelen of dit ons wel goedkoper gaat uitkomen. Ten eerste zijn er mensen die niet zoveel drinken en moet je voor alle uren het bedrag voor alle mensen betalen, ookal zijn er al mensen naar huis. Anderzijds twijfel ik dan weer of er niet veel mensen zijn die voor een stuk meer dan 3,5 euro per uur drinken.

Wat denken jullie?

Groeten,

Kim

Kim
24-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 362

Ellen
1-9-2007
 Meld misbruik7-4-2007 22:11:17

Hey Kim,
wij betalen een forfait van 9€ vanaf het dessertbuffet tot einde feest per persoon. Dit vind ik makkelijk. Oké ja, er zullen mensen zijn die nie zoveel drinken, maar er zijn anderen die dan meer drinken waardoor het toch meevalt denk ik.
Groetjes
Ellen
01/09/2007

Debby
22-6-2007
 Meld misbruik8-4-2007 9:26:39

Hey Kim,

Wij betalen vanaf aankomst gasten 19h30 tot 1h30 een drankenforfait per uitgenodigde gast van 15 euro. Uitgerekend komt dit per persoon per uur op 2,5 euro. Na 1h30 komt daar dan gewoon 2,5 euro per uur per nog aanwezige persoon bij. Ik denk dat dit heel schappelijk is. En ik ken mijn gasten, dit halen we er zeker en vast uit!! :)

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik9-4-2007 11:21:21

Hallo,
Na het diner nemen wij ook een drankenforfait (tot 4.30) waarin alle dranken, ook zware bieren inbegrepen zitten (sterke dranken worden niet geschonken). Of dit het meest voordelig is, weet ik niet, maar anders moeten we ook nog eens per x aantal genodigden een kelner betalen (25 euro) en dan nog de kostprijs van de dranken erboven op. Het lijkt met moeilijk om dat te beginnen uitrekenen... en zo weten we ongeveer wat het zal kosten allemaal.

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik10-4-2007 8:00:33

Hey,

De stevige drinkers zullen zeker meer besteden dan € 3,5 per uur, maar als je moet betalen voor alle gasten, ook degene die al naar huis zijn, dan kom ja waarschijnlijk bedrogen uit...

Bij ons (we zijn getrouwd op een vrijdag) zijn er na de openingsdans al héél veel mensen vertrokken. Gelukkig moesten we de vier uren nadien niet telkens voor iedereen forfait betalen... De mensen van de zaal hebben na de openingsdans koppen geteld en voor die mensen hebben we nog een bedrag betaald.

Groetjes,
Lieve

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...