Terug naar overzicht
Hey Kim,wij betalen een forfait van 9€ vanaf het dessertbuffet tot einde feest per persoon. Dit vind ik makkelijk. Oké ja, er zullen mensen zijn die nie zoveel drinken, maar er zijn anderen die dan meer drinken waardoor het toch meevalt denk ik.GroetjesEllen01/09/2007
Hey Kim,Wij betalen vanaf aankomst gasten 19h30 tot 1h30 een drankenforfait per uitgenodigde gast van 15 euro. Uitgerekend komt dit per persoon per uur op 2,5 euro. Na 1h30 komt daar dan gewoon 2,5 euro per uur per nog aanwezige persoon bij. Ik denk dat dit heel schappelijk is. En ik ken mijn gasten, dit halen we er zeker en vast uit!! :)
Hallo,Na het diner nemen wij ook een drankenforfait (tot 4.30) waarin alle dranken, ook zware bieren inbegrepen zitten (sterke dranken worden niet geschonken). Of dit het meest voordelig is, weet ik niet, maar anders moeten we ook nog eens per x aantal genodigden een kelner betalen (25 euro) en dan nog de kostprijs van de dranken erboven op. Het lijkt met moeilijk om dat te beginnen uitrekenen... en zo weten we ongeveer wat het zal kosten allemaal.
Hey,De stevige drinkers zullen zeker meer besteden dan € 3,5 per uur, maar als je moet betalen voor alle gasten, ook degene die al naar huis zijn, dan kom ja waarschijnlijk bedrogen uit...Bij ons (we zijn getrouwd op een vrijdag) zijn er na de openingsdans al héél veel mensen vertrokken. Gelukkig moesten we de vier uren nadien niet telkens voor iedereen forfait betalen... De mensen van de zaal hebben na de openingsdans koppen geteld en voor die mensen hebben we nog een bedrag betaald.Groetjes,Lieve