Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

plastic puntzakjes snoepjes

6-4-2007 16:21:18
weet er iemand waar je van die snoeppuntzakjes kan kopen om ze dan zelf te vullen met snoepjes. Wij willen dat aan de kindjes geven aan de kerk met een bellenblazertje erbij. En om het wat goedkoper te maken willen we dat zelf doen.

groetjes
en merci voor de tips
Bieke
180507

bieke
18-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1698

yasmine
9-6-2007
 Meld misbruik6-4-2007 16:28:15

bij AVA?

groetjes

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik6-4-2007 18:00:37

Hi Bieke,

Bij Ava hebben ze ze zeker, wij zijn daar al eens gaan kijken en gaan ze daar ook kopen. Valt ook heel goed mee qua prijs.

Mijn papa gaat me dit weekend ook nog de foto's van ons huwelijk voor de wet doorsturen, dan zal ik er eens een paar doormailen.

Groetjes,
Véro

Debby
22-6-2007
 Meld misbruik6-4-2007 18:12:53

Hey bieke,

Ik heb de mijne in Makro gekocht. Echt niet duur. Snoepjes zelf heb ik daar ook gekocht in van die grote potten.

Groetjes
Debby
220607

bieke
18-5-2007
 Meld misbruik7-4-2007 9:23:57

ja Véro,
da's kei tof. Had er al een paar keer aan gedacht. Ben wel eens benieuwd.

zal eens bij AVA gaan kijken eerst. En anders stuur ik mijn vriend wel eens naar Makro na t werk.
Moet je ze in grote hoeveelheden kopen bij Makro Debby? We hebben er maar een 20-tal nodig denk ik. weet eigenlijk niet zo goed hoeveel cadeautjes ik moet voorzien.

greets
Bieke

bieke
18-5-2007
 Meld misbruik7-4-2007 17:59:40

we hebben inderdaad zakjes gekocht in AVA. merci voor de tips!

groetjes
Bieke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...