Terug naar overzicht
Hey,Wij trouwen ook op 3 augustus 2007. We zijn wel niet van Aalst, maar van Leuven. Voor ons kan het ook niet snel genoeg augustus zijn. Mijn kleed is al gekozen, in juni moeten we nog voor de laatste aanpassingen gaan.Misschien enkele ideeën voor de cadeau: een vergrote en ingelijste foto van jullie, een kaars met jullie foto, een fotodoek, een spiegel met een persoonlijke bedanktekst gegraveerd ?Hopelijk heb je hier wat aan?groetjesVickyhttp://vickyenrikske.trouwen.com
Hey,wij trouwen op 11 augustus en zijn van bij Aalst. Wij wonen nu in Erembodegem maar verhuizen volgende maand naar Haaltert. Inderdaad, nu begint het bij mij toch ook te kriebelen. Ik moet 2 juni opnieuw gaan voor mijn kleed. Ik kan niet wachten op het moment dat ik mijn kleed mag meenemen naar huis en het dan in augustus een ganse dag mag dragen. Van ons krijgen onze ouders een fotoalbum met foto's van onze trouwdag. De fotograaf komt dit dezelfde avond afgeven als de feest bezig is. Waar is jullie feest en van waar komt je kleed?Groetjes,Isabel110807
heyheb paar jaar in aalst gewoond maar ben uitgeweken naar Baasrode, ventje gevolgd... oorspronkelijk ben ik van erpe-mere dus wel in de buurt. we trouwen 6 juli dus nog kleine drie maand. ben deze week ook voor de eerste keer gaan passen en mag kleedje ergens begin mei nog es passen en ophalen maar moet nog afspraak maken omdat ik uurrooster nog niet kende.feest gaat door in de snip...groetjes sas677