Nu Online
Momenteel zijn er 24 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zo maar uit nieuwsgierigheid

6-4-2007 15:08:19
Hallo,
ik trouw op 3 augustus 2007 en wou wel eens weten of er nog zijn die op dezelfde dag de grote stap gaan zetten. We trouwen alleen maar voor de wet en gaan nadien wel gezellig een feestje bouwen. Ben vandaag voor de eerste keer naar mijn kleed gaan kijken en voor mij kan het niet rap genoeg 3 augustus 2007 zijn. Zijn er hier nog mensen rond de omgeving van Aalst?
en mijn laatste vraagje: heeft er iemand een origineel idee om cadeau te doen aan de ouders.

groetjes

Stephanie
3-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 290

Vicky
3-8-2007
 Meld misbruik6-4-2007 15:45:07

Hey,
Wij trouwen ook op 3 augustus 2007. We zijn wel niet van Aalst, maar van Leuven. Voor ons kan het ook niet snel genoeg augustus zijn. Mijn kleed is al gekozen, in juni moeten we nog voor de laatste aanpassingen gaan.
Misschien enkele ideeën voor de cadeau: een vergrote en ingelijste foto van jullie, een kaars met jullie foto, een fotodoek, een spiegel met een persoonlijke bedanktekst gegraveerd ?
Hopelijk heb je hier wat aan?

groetjes
Vicky
http://vickyenrikske.trouwen.com

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik6-4-2007 16:56:23

Hey,

wij trouwen op 11 augustus en zijn van bij Aalst. Wij wonen nu in Erembodegem maar verhuizen volgende maand naar Haaltert. Inderdaad, nu begint het bij mij toch ook te kriebelen. Ik moet 2 juni opnieuw gaan voor mijn kleed. Ik kan niet wachten op het moment dat ik mijn kleed mag meenemen naar huis en het dan in augustus een ganse dag mag dragen. Van ons krijgen onze ouders een fotoalbum met foto's van onze trouwdag. De fotograaf komt dit dezelfde avond afgeven als de feest bezig is. Waar is jullie feest en van waar komt je kleed?

Groetjes,
Isabel
110807

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik7-4-2007 21:29:38

hey

heb paar jaar in aalst gewoond maar ben uitgeweken naar Baasrode, ventje gevolgd... oorspronkelijk ben ik van erpe-mere dus wel in de buurt. we trouwen 6 juli dus nog kleine drie maand. ben deze week ook voor de eerste keer gaan passen en mag kleedje ergens begin mei nog es passen en ophalen maar moet nog afspraak maken omdat ik uurrooster nog niet kende.
feest gaat door in de snip...

groetjes sas677

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...