Nu Online
Momenteel zijn er 18 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bustier onder trouwkleed

6-4-2007 12:48:30
Dag bruidjes,
Omdat de trouwdag toch iets speciaals is, mag de lingerie niet ontbreken. Ik dacht om eens een bustier te kopen. Nu heb ik daar enkele vraagjes over:
- Welke merken hebben goede bustiers?
- Rond welke prijs draait het?
- Is het niet te warm onderaan, want wij trouwen in juni en hopen op warm weer.
Alvast bedankt!

Marjan
2-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 313

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik6-4-2007 13:18:18

Mijn vriendin wilde dat ook en het stond haar geweldig, maar het koste ongeveer 130 euro (exclusief slip). Daarom heeft zij een "gewone" bh gekozen die ook heel mooi was. Deze kan ze nu ook nog gewoon aan. In bruidsmodezaken hebben ze er meestal wel een aantal.

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik6-4-2007 13:23:05

Hoi Marjan,

Van Marie Jo hebben ze er hele mooie en die zijn ook heel goed van kwaliteit. Prijzen zijn tussen de 125 en 200 euro, afhankelijk van het model. Als je er één koopt, ga er dan in de winkel zeker ook eens mee zitten. Zo ben je zeker dat hij niet te laag komt en niet kan snijden.
Van andere merken heb je er wel goedkopere ook, best eens gewoon navragen in de lingeriezaak.

groetjes,

Wendy
5.5.07

natascha
28-7-2007
 Meld misbruik7-4-2007 14:24:26

Ik heb er eentje van Lise Charmel gekocht en het kostte mij ook (met broekje) 158 euro.
Dat mag wel voor die dag, zodat je je echt supergemakkelijk voelt!

Groetjes,
Natascha

Mieke
15-6-2007
 Meld misbruik8-4-2007 11:26:45

Hallo Marjan,

Ik heb er ook ene van Marie Jo.

Ben er heel tevreden over. Maar eerlijkheidshalve moet ik je vertellen toen ik het voor de eerste maal aan had op mijn pasbeurt, vond ik dat alles beetje spande! Dus nu draag ik het soms ns de zaterdag, om eraan te wennen. Want het is logisch dat het spant, dat is de bedoeling é. Maar tis wel een apart gevoel.
Groetjes,
Mieke

els
7-7-2007
 Meld misbruik10-4-2007 12:56:03

Heb uiteindelijk ook voor een gewone BH gekozen, omdat dat een stuk goedkoper is, en je die achteraf nog kan dragen.
Was ook bang dat zo'n bustier te warm zou zijn.

Lobke
6-7-2007
 Meld misbruik13-4-2007 20:23:37

Ik heb ook getwijfeld tussen bustier en BH. Uiteindelijk ben ik toch voor de bustier gegaan. Een model van Lise Charmel. Vrij duur: 240 euro maar ik vond het wel mogen, op zo een dag. Moest het echt te warm worden of niet goed aanvoelen, dan heb ik een gewone strapless BH voor overdag en dan houd ik de bustier voor 's avonds of voor op huwelijksreis.

Groeten,
Lobke.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...