TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marisa
7-7-2007
|
6-4-2007 12:19:06
nope, niet cymbelline, maar ik ben ook naar daar geweest - ze zijn er wel enorm vriendelijk hé :-)
|
|
kim
26-4-2008
|
6-4-2007 14:02:01
Ik ben nog niet gaan kijken voor kleedjes, maar wat ik wel echt een zeer mooie jurk vind is Amerique, het rode kleedje. Dat is absoluut het eerste kleedje dat ik ga passen!!
|
|
ilse
7-12-2007
|
6-4-2007 18:20:53
ik heb bij couture paule in bree ook een trouwjurk van cymbeline gekocht. Mijn bruidsjurk is krijtkleur.Koste 1858E. Ik ga 8december 2007 trouwen
groetjes ilse
|
|
Laurent
1-12-2007
|
7-4-2007 17:39:51
Hoi Ilse,
Hoe ziet jouw kleedje eruit? Heb ook krijt/ijskleur...met zo twee bloemen op de rok, en strak topje...
Ik heb namelijk veel minder betaald voor mijn kleed...daarmee
Groetjes
|
|
Lien
21-7-2007
|
7-4-2007 19:46:54
Ik heb ook een kleed van Cymbeline... Mooi he :-)
Ik vind het mijne wel niet op de website, heel gek (heb toch de indruk dat daar de volledige collectie op staat).
Ik heb het mijne gekocht in Le Chapeau (zelfde eigenaar en dus zelfde prijzen als couture paul in bree), en het was maar 1000 euro... Dus ik denk dat Cymbeline gewoon kleedjes in heel uiteenlopende prijsklassen heeft. Heb er ook een ander gepast van Cymbeline met raffia in, kostte 2400 euro - dat vond ik toch wat veel :-)
Wat voor kleedjes hebben jullie allemaal?
groetjes lien
|
|
Laurent
1-12-2007
|
8-4-2007 21:37:58
Mijn staat op de site...nummer 4 en dan het tweede links, maar je ziet het niet zo goed want ze draagt er een vestje over, en dat vestje vond ik persoonlijk helemaal niet mooi...
Vond je dat leuk Le Chapeau??? Vond die mensen zo vervelend he, echt verkoopsters...en gewoon echt veel te pushend!!! Wou het daar gewoon zelf niet kopen door hen!
|
|
ilse
7-12-2007
|
9-4-2007 13:22:29
aan laurent,mùijn kleed van cymbeline is krijtkleur.Ik heb een bustier met pareltjes op,die je vanachter moet dichtrijgen.En dan een aparte rok eronder ook weer met pareltjes en kant. Omdat ik in december trouw heb ik er ook nog een bijhorend jasje bij met aan de kraag en aan de mouwen kant. Bij couture Paule in bree, vond ik de verkoopster Henny die mij heeft geholpen helemaal niet opdringerig.Ik vond het een fijne ervaring,voelde me juist een princes
groetjes ilse
|
|
Lien
21-7-2007
|
10-4-2007 8:34:22
Aan Laurent: Ik heb je kleed nog niet kunnen bekijken op de site, kan op mijn computer thuis geen flash zien... Ik ga op het werk wel meteen kijken!
Ik vond Le Chapeau heel aangenaam, 't zijn verkoopsters, da's waar, ik had soms een beetje het gevoel dat ze niet heel oprecht waren... Maar wel supervriendelijk, hele goede service, niets was teveel gevraagd. Ik ben daarna nog in een andere winkel geweest waar ik de verkoopsters echt trutten vond, en toen was ik heel blij dat ik weer naar Le Chapeau kon :-)
Aan iedereen: Wat bedoelen jullie precies met krijtkleur? Is dat zo'n beetje gelig? Is het de kleur van de kleedjes zoals ze op de website staan of niet?
Lien
|
|
Liesbet
18-5-2007
|
10-4-2007 13:50:27
Ik heb ook een kleedje van Cymbeline. En ook gekocht bij La Sposa...
|
|
Katrijn
1-9-2007
|
10-4-2007 14:28:05
Hoi Liesbet,
Welk kleedje??? Is het hetzelfde (heb beschreven hieronder waar het op de website staat)...waarschijnlijk wel, want ze hadden er niet veel, hihi...Getuigt gewoon dat jij goede smaak hebt...kost iets van ene 1500 euro?
Voor alle duidelijkheid: Katrijn=Laurent...thuis zijn wij ingelogd op zijn naam :-)...en nee Laurent is geen travestiet of zo, hihi
|
|
Katrijn
1-9-2007
|
10-4-2007 14:29:56
Ja Lien, mijn kleed is eigenlijk "ijskleur" :-)
Ah en Liesbet, ik trouw in Antwerpen, dus waarschijnlijk trouw jij veel verder...
Waarom mijn kleed in Roeselare is een lang verhaal! :-)
Trouwens, als het hetzelfde kleed is, hier is mijn e-mail adres: katrijn.vets@skynet.be, ik wil wel eens weten met wat voor accessoires je het gaat combineren!
|
|
Liesbet
18-5-2007
|
10-4-2007 16:01:10
Ik heb geen flash player dus kan de website niet raadplegen. Het is een aansluitend topje met soort goudborduur erop en dan rok waar vooraan een stuk tule vanonder komt en met sleep. Er is inderdaad een vestje bij. Ik heb het er wel bijgenomen want vond dat wel leuk ;-) Ik trouw in mei en ben nogal een koukleum dus dat kan van pas komen ;-)
|
|
Katrijn
1-9-2007
|
10-4-2007 16:11:02
Liesbet,
Ja die tule klopt...
Maar bij mij zijn het baleintjes en vrij strak vanboven? Daar is toch geen goud op???
En het is ijskleur...en dat vestje was bij mij te lang vond ik voor op mijn kleed...en ik stond er niet mee vond ik persoonlijk...
Hmm, zou het nu toch hetzelfde zijn...geef me je email adres eens, ik zal het proberen kopieren en plakken en doorsturen
|
|
Veronique
1-9-2007
|
10-4-2007 18:17:07
Hey, Ik heb ook een kleedje van Cymbeline, en vind het ook niet terug op de site. Volgens de verkoopster is het ongeveer hetzelfde model als het rode kleedje amerique, maar dan in ivoorkleur. Misschien is het wel hetzelfde als dat van jullie. Het is een rok ook met tulle vanonder. En een heel smal topje met baleinen en daarover een gaasje of zoiets
|
|
Liesbet
18-5-2007
|
10-4-2007 19:03:01
Hey Katrijn,
Hier thuis op computer wel flash player en ondertussen eens naar site Cymbeline gesurft: het is niet hetzelfde kleedje. Het mijne staat er niet meer op, ik denk dat het van collectie 2006 is.
|
|
Katrijn
1-9-2007
|
10-4-2007 19:17:01
Hoi Veronique,
Ja, dat zal we lhet mijne zijn...ale ja "het mijne" :-)...staat er wel op hoor, maar je ziet het niet goed...klik op nummer 4 en dan het tweede kleedje links...maar ze heeft het vestje erover aan dus je ziet het niet zo goed!
Groetjes
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|