Terug naar overzicht
Dag Daisy,Zelf hebben wij gewoon gekozen voor een a4'tje dat in twee gevouwen wordt, maar we hebben wel een misboekje ingekeken dat vierkant was. Het is best wel mooi en zeker modern. Als jij dat leuk vindt, dan zou ik dat kiezen!Succes
Je kan het natuurlijk maken zoals je wilt. Denk alleen wel dat vierkant een stuk duurder is dan "simpel" A4 dubbelgevouwen.Wij gaan voor de standaardmaat.
Je kan het natuurlijk maken zoals je wilt. Denk alleen wel dat vierkant een stuk duurder is dan "simpel" A4 dubbelgevouwen.Wij gaan voor de standaardmaat.Groetjes!!
Je kunt de boekjes maken in iedere gewenste vorm lijkt me zo. Zeker als je niet alles traditioneel doet, denk ik dat vierkant zeker kan. Ik denk alleen dat het wel duurder is als de "simpele" vorm.Wij gaan voor de standaard afmetingen. Een A4-tje in het midden dubbelgevouwen.
Hihi...Volgens mij is er iets misgegaan met mijn computer.
Hallo Daisy,Wij gaan voor vierkante boekjes. We gaan ze zelf kopiëren. We nemen een A4 dubbelgevouwen, maar ik typ de tekst niet tot onderaan de pagina. Zo kunnen we het onderste heel er vanaf snijden en is het boekje vierkant. Heel gemakkelijk dus!Groetjes, Karolien
Ik vind dit formaat ook heel leuk, maar ik heb reeds geïnformeerd en dit lijkt niet zo evident te zijn.Je moet eens informeren bij het plaatselijk copiecenter zij kunnen je alvast op weg helpen!Silke 060707