Terug naar overzicht
wij trouwen in de kerk van schilde en geven ons feest in schilde en gaan voor onze foto's naar de zoo van antwerpen en het station.echt iets in de buurt weet ik niet voor binnen het wijnegem shopping ja ;)groetjes jessy22/09/2007
Mijn vriend woont in Schilde en ik ging altijd lopen in het bos dat een beetje op het uiteinde van Schilde ligt met St.Antonius...als je wilt kan ik het je wel eens uitleggen hoor...Mooi bos, denk dat je daar wel heel leuke foto's kan maken...is zo'n open plek middenin, superleuk..zie wel dat iemand je kleed proper kan houden :-)
Wij trouwen ook voor de kerk in Schilde (om 13.30u).Maar gaan voordien onze foto's trekken in Antwerpen (grote voorliedfde voor Antwerpen stad ;-). Zijn zelf nog op zoek naar een leuke binnenlocatie ...Veel succes,Els26/05/2007PS Jessy, je bedoelt toch de 'witte kerk' in Schilde (Bergen) hé. Leuk, wij trouwen voor dezelfde kerk. Ik vermoed dat jullie je feest doen in het 's Gravenhof?
Wij trouwen op 19 mei 2007 in het witte kerkje in Schilde, maar ons feest in niet in het Gravenhof, dat was al te vaak door familie gebruikt :-)Katrijn, dat bos ken ik, maar wij dachten voorlopig gewoon aan de tuin van mijn ouders, of aan het park van Schilde bij mooi weer.
Hey Cynthia,Aha, jullie trouwen dus zelfs de week voor ons! Hihi, zal aan jou denken de 19de :-)Mag ik eens vragen hoe jullie de versiering in de kerk aanpakken?(beetje vervelende stoelen hé)Els
nee wij trouwen niet in de witte kerk maar in de kerk in schilde dorp.ja wij geven ons feest in het s'graevenhof .toch nog veel mensen van hier in de buurt :) maar ik moet nog wachten tot september .wij hebben als binnen lokatie het station (is heel mooi wel toestemming nodig)
wij laten de versiering doen door Willems (bloemist in de buurt van de kerk in Schilde-Dorp). Die zouden aan de hoekstoel om de twee rijen een witte roos met een groen breed blad hangen. Ik vertrouw dus volledig op hun deskundigheid!
wij gaan naar plantago(turnhoutsebaan) gaan voor de bloemen.wij willen ook een roos aan de middengang maar dan roze:) met een lint van tule
Beste Cynthia,Zoals je hieronder merkt werd dergelijke vraag reeds gedeeltelijke gesteld op 8 maart ll.. Ik herhaal dat ingeval van slecht weer je bijv.zou kunnen overwegen :- Het pomphuis- Plantijn Moretusmuseum- Musem van Schone Kunsten- Centraal StationBijkomende locatie voor buiten (om je keuze nog wat moeilijker te maken )- Gemeentehuis van Zoersel-Halle (kasteeltje met vijver)fotolocatie tussen Beveren-waas en Schilde van: A 21/06/08 reacties: 5 8/03/2007 15:01:34 Fotografie Hallo bruidjes in spé...ik ben op zoek naar een mooie locatie in de omgeving van ons woonplaats en kerk of ergens richting of omgeving van schilde waar de festiviteiten zich zullen plaats vinden. Kan iemand me helpen met wat ideeën? Dank je voor al jullie hulp.Angela21/06/08 Reageer op dit bericht.RE: fotolocatie tussen Beveren-waas en Schilde van: freddy 8/03/2007 18:12:13 Dag Angela,Ik merk dat je niet zover van mij woont.In de buurt van Schilde heb je keuze genoeg. Als videograaf was ik of ken ik o.a.- Omgeving Anti-tankkanaal- Vrieselhof- Park van Brasschaat- Zoerselbos- Gemeentehuis van Zoersel- Antwerpen-Noord ( Schelde)- Ingeval van slecht weer hetPomphuis of Centraal Stationen natuurlijk de Zoo waar ik ook reeds was als videografVeel succes en zeker mooi weer op jullie trouwdag toegewenstFreddy
het Vrieselhof in Oelegem. Daar vindt onze burgerlijke trouw plaats volgend jaar.Het is een provinciaal domein van prov Antwerpen, maar wel vrij toegankelijk voor bezoekers. Er is een vijver, een paar bruggetjes,veel gras,bos,(een ponton=)een drijvend vlot vastgemaakt aan de zijkant, of een steiger genoemd. Zeker de moeite waard!