Nu Online
Momenteel zijn er 236 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

locatie fotoreportage omgeving Schilde

4-4-2007 13:25:12
Hoi!

Kent iemand een mooie locatie voor onze fotoreportage in de omgeving van Schilde? Bij mooi weer hebben we keuze genoeg, maar we zoeken nog een binnen-locatie voor het geval het weer wat minder zal zijn.

Bedankt alvast!

cynthia
19-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1388

jessy
22-9-2007
 Meld misbruik4-4-2007 14:12:21

wij trouwen in de kerk van schilde en geven ons feest in schilde en gaan voor onze foto's naar de zoo van antwerpen en het station.
echt iets in de buurt weet ik niet voor binnen het wijnegem shopping ja ;)

groetjes
jessy
22/09/2007

Katrijn
1-9-2007
 Meld misbruik4-4-2007 14:23:06

Mijn vriend woont in Schilde en ik ging altijd lopen in het bos dat een beetje op het uiteinde van Schilde ligt met St.Antonius...als je wilt kan ik het je wel eens uitleggen hoor...

Mooi bos, denk dat je daar wel heel leuke foto's kan maken...is zo'n open plek middenin, superleuk..zie wel dat iemand je kleed proper kan houden :-)

Els
26-5-2007
 Meld misbruik4-4-2007 14:34:34

Wij trouwen ook voor de kerk in Schilde (om 13.30u).
Maar gaan voordien onze foto's trekken in Antwerpen (grote voorliedfde voor Antwerpen stad ;-). Zijn zelf nog op zoek naar een leuke binnenlocatie ...

Veel succes,
Els
26/05/2007

PS Jessy, je bedoelt toch de 'witte kerk' in Schilde (Bergen) hé. Leuk, wij trouwen voor dezelfde kerk. Ik vermoed dat jullie je feest doen in het 's Gravenhof?

cynthia
19-5-2007
 Meld misbruik4-4-2007 14:40:42

Wij trouwen op 19 mei 2007 in het witte kerkje in Schilde, maar ons feest in niet in het Gravenhof, dat was al te vaak door familie gebruikt :-)

Katrijn, dat bos ken ik, maar wij dachten voorlopig gewoon aan de tuin van mijn ouders, of aan het park van Schilde bij mooi weer.

Els
26-5-2007
 Meld misbruik4-4-2007 14:53:55

Hey Cynthia,

Aha, jullie trouwen dus zelfs de week voor ons! Hihi, zal aan jou denken de 19de :-)

Mag ik eens vragen hoe jullie de versiering in de kerk aanpakken?
(beetje vervelende stoelen hé)

Els

jessy
22-9-2007
 Meld misbruik4-4-2007 15:00:35

nee wij trouwen niet in de witte kerk maar in de kerk in schilde dorp.
ja wij geven ons feest in het s'graevenhof .
toch nog veel mensen van hier in de buurt :) maar ik moet nog wachten tot september .
wij hebben als binnen lokatie het station (is heel mooi wel toestemming nodig)

cynthia
19-5-2007
 Meld misbruik4-4-2007 15:08:28

wij laten de versiering doen door Willems (bloemist in de buurt van de kerk in Schilde-Dorp). Die zouden aan de hoekstoel om de twee rijen een witte roos met een groen breed blad hangen. Ik vertrouw dus volledig op hun deskundigheid!

jessy
22-9-2007
 Meld misbruik4-4-2007 15:13:48

wij gaan naar plantago(turnhoutsebaan) gaan voor de bloemen.
wij willen ook een roos aan de middengang maar dan roze:) met een lint van tule

freddy

Meld misbruik4-4-2007 15:42:20

Beste Cynthia,

Zoals je hieronder merkt werd dergelijke vraag reeds gedeeltelijke gesteld op 8 maart ll..

Ik herhaal dat ingeval van slecht weer je bijv.zou kunnen overwegen :

- Het pomphuis
- Plantijn Moretusmuseum
- Musem van Schone Kunsten
- Centraal Station

Bijkomende locatie voor buiten (om je keuze nog wat moeilijker te maken )
- Gemeentehuis van Zoersel-Halle
(kasteeltje met vijver)

fotolocatie tussen Beveren-waas en Schilde
van: A 21/06/08 reacties: 5 8/03/2007 15:01:34 Fotografie
Hallo bruidjes in spé...

ik ben op zoek naar een mooie locatie in de omgeving van ons woonplaats en kerk of ergens richting of omgeving van schilde waar de festiviteiten zich zullen plaats vinden. Kan iemand me helpen met wat ideeën?
Dank je voor al jullie hulp.

Angela
21/06/08

Reageer op dit bericht.

RE: fotolocatie tussen Beveren-waas en Schilde
van: freddy 8/03/2007 18:12:13

Dag Angela,

Ik merk dat je niet zover van mij woont.In de buurt van Schilde heb je keuze genoeg. Als videograaf was ik of ken ik o.a.
- Omgeving Anti-tankkanaal
- Vrieselhof
- Park van Brasschaat
- Zoerselbos
- Gemeentehuis van Zoersel
- Antwerpen-Noord ( Schelde)
- Ingeval van slecht weer het
Pomphuis of Centraal Station
en natuurlijk de Zoo waar ik ook reeds was als videograf

Veel succes en zeker mooi weer op jullie trouwdag toegewenst

Freddy

Eva
17-5-2008
 Meld misbruik13-4-2007 22:27:16

het Vrieselhof in Oelegem. Daar vindt onze burgerlijke trouw plaats volgend jaar.
Het is een provinciaal domein van prov Antwerpen, maar wel vrij toegankelijk voor bezoekers. Er is een vijver, een paar bruggetjes,veel gras,bos,(een ponton=)een drijvend vlot vastgemaakt aan de zijkant, of een steiger genoemd.
Zeker de moeite waard!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...