TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrijn
1-9-2007
|
4-4-2007 14:24:35
In Roeselare moet er iets tofs zijn, de naam ontglipt mij.
Ook in Wetteren is er een oude fabriek, moet ook heel tof zijn...de naam kan ik wel te weten komen als je wil (katrijn.vets@skynet.be) maar je zal het wel vinden denk ik, door het in te tikken op Google.
Succes!
|
|
Sophie
6-9-2008
|
4-4-2007 17:46:22
Hello Els,
In Roeselaere is er "Het Fabriekspand", en dan is er ook nog in die regio "Ter Eeste", feestzaal tussen de oude wijnvaten.
Veel succes, Groetjes Sophie
|
|
Tine
14-7-2007
|
5-4-2007 9:11:16
Hallo, Die "Ter Eeste" in Roeselare is in de Brouwerij Rodenbach, je feest dus tussen de biervaten ipv wijnvaten, maar soit. In West-vlaanderen rond Brugge heb je hoeve De Roode Poorte, in Meetkerke, een prachtig gerestaureerde schuur middenin de stukken, echt knap want ook wij trouwen ginder. Ook in Meetkerke heb je de Pottemaeckershoeve, zelfde principe maar iets kleiner en minder af...In Lichtervelde heb je nog de "Oude Talonfabriek", een oud pand waar ze vroeger hakken maakten, heel mooi ook maar duur qua forfait (drank) en de versiering wordt door de eigenares zelf gedaan.... Zo, dat zijn zowat de dingen die wij bezocht hebben. Zoals ik zei trouwen wij id Roode Poorte, heel mooi (maar ook wel duur) Succes met je zoektocht, maar wacht niet te lang, ik was een jaar op voorhand... Groetjes, Tine 140707 www.14juli.bruiloftsite.nl
|
|
Wendy
5-7-2008
|
3-5-2007 16:07:20
In Staden (West-Vlaanderen) heb je open huis. Dat is echt een unieke locatie. Een grote zaal, Een grote tuin met een afgesloten vijver en ... schaapjes. Het is een soort schapenboerderij. Echt prachtig!!!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|