TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wendy
5-5-2007
|
4-4-2007 0:15:40
Hoi Daisy,
Een echt vestje zou ik er echt alleen maar over dragen als je in hartje winter trouwt. Er zijn veel bruidsjurken die inderdaad geen extra's vragen, omdat je zo zelfs de mooie details zou verstoppen. Wat je bijvoorbeeld wel kan doen, is een doorzichtige stola (in tule) nemen, om erover te dragen bij het plechtige gedeelte van de dag (gemeente en evt. kerk als je daarvoor trouwt). Daarna kan je die stola dan afdoen. Ik heb op mijn jurk geen echte stola, maar een soort bolero kapje in tule. Het hangt gewoon over mijn schouders en is vooraan vast gemaakt. Dit draag ik op het gemeentehuis en in de kerk, en voor een aantal van de foto's. Als je echt graag iets over je jurk wil, zou ik het zo oplossen, maar een vestje zou ik persoonlijk toch niet doen.
groetjes,
Wendy 5.5.07
|
|
Lieve
1-9-2006
|
4-4-2007 7:56:50
Hey,
ik ben zelf een grote koukleum, maar toen we vorig jaar op 1 september trouwden, heb ik geen seconde kou gehad. Wel had ik een voilen stola die ik rond mijn schouders gelegd heb in het stadhuis. Nadien heb ik die niet meer nodig gehad.
Groetjes, Lieve
|
|
Chantal
1-9-2007
|
4-4-2007 8:10:33
Hallo Daisy,
Wij trouwen op 1 september en ik heb ook geen vestje of stola bij mijn bruidsjurk. Ik heb lang getwijfeld over een stola (in tule), maar toen ik dat erover deed in de winkel voelde ik er me helemaal niet goed bij (ik wist precies niet meer hou ik moest gaan, staan... heel raar!). En als ik me er dan de hele dag niet goed zou bij voelen is het ook jammer. Ik heb dus besloten om er geen te nemen. Uiteindelijk vraagt de jurk het ook niet en kan het heel goed zonder. En om dan enkel voor de kerk en het stadhuis vond ik een beetje jammer van het geld. Dus ik heb er geen.
Groetjes, Chantal
|
|
Evie
18-8-2007
|
4-4-2007 9:45:41
Dag Daisy,
Ik heb ook geen stola of vestje gekozen. Zelfs niet gepast. Trouwens, ik heb om een warme zomer gevraagd, dus wees gerust, je zal geen kou hebben ;-)
Groetjes, E 18.08.2007
|
|
Isabel
11-8-2007
|
4-4-2007 9:54:09
Hallo,
bij mijn kleed was er een stola maar dit nam veel van de mooie achterkant weg en was onhandig. Ik had eerst gekozen voor een tube. Dit is zowat als een stola maar dan in één stuk zodat die niet geknoopt moet worden. Ik twijfelde omdat ik het niet echt 100% vond. Ik ben terug gegaan en heb de tube laten vallen. Ik heb wel gekozen dan voor een kleine sluier. Zo komt mijn kleedje echt het meest tot zijn recht. Alles hangt af van je kleedje en wat je zelf het liefst ziet.
Groetjes, Isabel 110807
|
|
lien
23-2-2007
|
4-4-2007 10:03:19
Hallo Daisy,
Ik ben nu op 23.02.07 getrouwd, en ik had een bolero bij mijn jurk, zat in de prijs inbegrepen en was schitterend ook. Nu had ik wel gevreesd dat ik kou ging hebben, want februari...en zo'n transparante bolero geeft ook niet veel warmte... maar ik heb geen moment kou gehad! Tenslotte zaten we ook niet veel buiten, enkel voor de foto's te laten nemen, en we hadden een schitterend zonnetje mee, dus alles goe verlopen. Zo'n vestje of bolero in mijn geval helpt dus niet echt als het kou is, dus voor de zomer zou ik mij er geen zorgen om maken en als je daar geen zin in hebt, dan draag je dat niet;)
Groetjes, Lien
|
|
VERA
18-7-2007
|
4-4-2007 12:01:51
hallo Daisy, ik trouw op 18 augustus, kleed is gepast en daar is geen sjaal bij, t is zomer en daarbij dan heb ik ne man om me te verwarmen :)
véke
|
|
els
7-7-2007
|
4-4-2007 12:37:33
heb ook enkel een eenvoudig sjaaltje voor rond mijn schouders, in geval dat t echt koud is.
|
|
Franciska
28-7-2007
|
4-4-2007 13:00:04
Hallo,
Ik wilde oorspronkelijk geen sjaal of stola bij mijn jurk. Wij trouwen op 28/07 en als het dan zo warm zal zijn als vorig jaar... Maar mijn moeder (die ook mijn jurk ontworpen en gemaakt heeft) had stof gekocht bij Kaat Tilley (ook stijl van mijn jurk) en die past echt heel goed op mijn jurk. Daar gaat ze dus wel iets van maken, voor het geval het toch wat frisser zou zijn. Maar geen stola, want ik vind dat je veel bruidjes ziet die met hun stola geen weg kunnen. Zakt dan af en ze staan daar dan constant aan te sleuren. Dat wil ik dus niet. Dus gaat ze die stof dichtmaken dat het een soort mouwen wordt. En dat blijft dan wel op zijn plaats zitten. Nu hoop ik al een beetje dat het geen 30°C wordt dat ik dat toch kan aandoen, want het maakt het geheel echt af bij mij. Desnoods aleen voor de kerk dan. Ik denk niet dat je je zorgen moet maken dat je het koud gaat hebben.
|
|
daisy
18-8-2007
|
4-4-2007 21:13:21
oef, toch al wat opgelucht. bij mijn volgende pasbeurt vraag ik het nog eens, maar denk dat ik het dan zo laat. hé vera, ik trouw ook op 18 augustus! leuk! nu komen de spannende momenten nog aan!
bedankt voor de reacties allemaal!!
|
|
Selma
8-9-2007
|
6-4-2007 16:45:34
Ik laat een jasje maken in dezelfde stof als de jurk, omdat het een haltertop is. Vrije schouders, daar voel ik me in de kerk niet prettig bij.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|