Terug naar overzicht
heey debby!!Ik ben ook opzoek naar mooie lingerie en heb een boekje besteld bij Portier...Maar toevalling woon ik 8 km van genk af kan jij mij dat adres zeggen van Lieben
groetjes Nicole
hoi DebbyIk heb het voor mij daar ook besteld de slipjes heb ik al ik mag normaal gezien de korset deze week gaan afhalen. Het is daar wel een prijsverschil he tov andere zaken!!! Amaai ik heb nu tosch een speciaal setje met 2 slips voor 100 € (eerst was ik dat niet van plan om er een te kopen omdat ik het niet kon dragen onder mijn kleed en vond t dan 200 € ofzo weg gesmeten geld!) Toen ik daar de prijs horrde heb ik ook geen moment getwijfeld. Veel plezier ermeeaan Nicole das in shopping 2 op de bovenverdieping;Succes ermee El07/07/07
Hoi,Vraagje, weet iemand of ze bij Lieben ook stay-up kousen van Poirier verkopen? Als ik me niet vergist heeft enkel Poirier de 2 kleurige kousen (huiskleur + kanten rand)?Alvast bedankt!GroetjesKristel
Hey!Ik ben van Antwerpen en ook héél erg geïnteresseerd in de lingerie van Poirier!Hebben ze bij Lieben de hele collectie, want ik heb er wel een tripje naar Genk voor over, maar enkel als ik zeker weet dat 't de moeite zal zijn!Groetjes,Veerle
Aan Veerle.Hey,Ja, nu heb ik ondertussen bij het bruidsparadijs bij Kapellen ook navraag gedaan en zij kunnen ook lingerie van Poirier leveren maar gaat mij nog terugmailen in verband met prijzen en leveringstermijnen. Aangezien ik ook van Antwerpen ben (Berlaar bij Lier) zou dit voor mij ook een stuk makkelijker zijn! Indien het prijsverschil natuurlijk te groot is ga ik wel een tripje naar Gent doen uiteraard. Ik laat je nog iets weten.Vanwaar in Antwerpen ben je en wanneer trouw jij?
hallo,dit klinkt leuk bestaat er een site van deze lingerie? wat ik had er nog nooit van gehoordalvast bedankt
halloIk denk dat je het meeste wel moet bestellen bij Lieben, maar ze hebben wel een catalogus met setjes erin.de link naar de site is:http://www.bruidsstudio.nl/00000097ef119f502/00000097f1... hier vind je allerlei dingen terug die er zijn van Bjem Bride collectie. Maar niet alles is verkrijgbaar h hier in Belgie. Dit heb ik ondervonden adhv een engelse site. als je het googelt vind je het wel terug op intrnet.Groetjes El07/07/07
Hey Debby!Merci voor je reactie!Ik ga idd ook zelf eerst eens rondbellen om te horen wat ze precies waar hebben zodat ik niet voor niets hele afstanden afleg!Ik heb wel een vriendin die in Genk woont en vlakbij Lieben werkt. Ik kan haar ook op prospectie sturen :-)Ik woon in Puurs en trouw op 18/08/07 in Ekeren!Wanneer trouw jij?Groetjes,Veerle