Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lingerie Poirier

3-4-2007 18:10:47
Hey allemaal,

Ik heb mij gisteren en vandaag geïnformeerd over de lingerie van Poirier, meer bepaald het setje afgewerkt met swarovski steentjes en met het opschrift 'honeymoon' of 'just married. Aangezien er hier nog bruidjes naar op zoek waren wil ik aanraden om op meerdere plaatsen te gaan horen. Ben eerst bij Le Chapeau gaan zien en daar kost de bustier rond de 175 en per slip/string rond de 80 euro. Vandaag bij Lieben in Genk gaan horen en daar vragen ze amper de helft van die prijs!!! Ga het daar dan ook bestellen. Is echt wel een aan te raden setje, heel mooi en heel fijn afgewerkt.

Groetjes

Debby
22 juni 2007

Debby
22-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1087

nicole
20-7-2007
 Meld misbruik3-4-2007 19:43:40

heey debby!!

Ik ben ook opzoek naar mooie lingerie en heb een boekje besteld bij Portier...
Maar toevalling woon ik 8 km van genk af kan jij mij dat adres zeggen van Lieben

nicole
20-7-2007
 Meld misbruik3-4-2007 19:44:32

groetjes Nicole

Elke
7-7-2007
 Meld misbruik3-4-2007 20:16:37

hoi Debby

Ik heb het voor mij daar ook besteld de slipjes heb ik al ik mag normaal gezien de korset deze week gaan afhalen. Het is daar wel een prijsverschil he tov andere zaken!!! Amaai ik heb nu tosch een speciaal setje met 2 slips voor 100 € (eerst was ik dat niet van plan om er een te kopen omdat ik het niet kon dragen onder mijn kleed en vond t dan 200 € ofzo weg gesmeten geld!) Toen ik daar de prijs horrde heb ik ook geen moment getwijfeld. Veel plezier ermee

aan Nicole das in shopping 2 op de bovenverdieping;

Succes ermee

El
07/07/07

Kristel

Meld misbruik4-4-2007 13:22:51

Hoi,

Vraagje, weet iemand of ze bij Lieben ook stay-up kousen van Poirier verkopen? Als ik me niet vergist heeft enkel Poirier de 2 kleurige kousen (huiskleur + kanten rand)?
Alvast bedankt!

Groetjes
Kristel

Veerle
18-7-2007
 Meld misbruik4-4-2007 16:30:03

Hey!

Ik ben van Antwerpen en ook héél erg geïnteresseerd in de lingerie van Poirier!
Hebben ze bij Lieben de hele collectie, want ik heb er wel een tripje naar Genk voor over, maar enkel als ik zeker weet dat 't de moeite zal zijn!

Groetjes,
Veerle

Debby
22-6-2007
 Meld misbruik4-4-2007 18:01:31

Aan Veerle.

Hey,

Ja, nu heb ik ondertussen bij het bruidsparadijs bij Kapellen ook navraag gedaan en zij kunnen ook lingerie van Poirier leveren maar gaat mij nog terugmailen in verband met prijzen en leveringstermijnen. Aangezien ik ook van Antwerpen ben (Berlaar bij Lier) zou dit voor mij ook een stuk makkelijker zijn! Indien het prijsverschil natuurlijk te groot is ga ik wel een tripje naar Gent doen uiteraard. Ik laat je nog iets weten.
Vanwaar in Antwerpen ben je en wanneer trouw jij?

mayte
30-6-2007
 Meld misbruik4-4-2007 19:19:22

hallo,

dit klinkt leuk bestaat er een site van deze lingerie? wat ik had er nog nooit van gehoord
alvast bedankt

Elke
7-7-2007
 Meld misbruik4-4-2007 19:34:56

hallo

Ik denk dat je het meeste wel moet bestellen bij Lieben, maar ze hebben wel een catalogus met setjes erin.

de link naar de site is:
http://www.bruidsstudio.nl/00000097ef119f502/00000097f1...

hier vind je allerlei dingen terug die er zijn van Bjem Bride collectie. Maar niet alles is verkrijgbaar h hier in Belgie. Dit heb ik ondervonden adhv een engelse site. als je het googelt vind je het wel terug op intrnet.

Groetjes
El
07/07/07

Veerle
18-7-2007
 Meld misbruik5-4-2007 9:51:27

Hey Debby!

Merci voor je reactie!
Ik ga idd ook zelf eerst eens rondbellen om te horen wat ze precies waar hebben zodat ik niet voor niets hele afstanden afleg!
Ik heb wel een vriendin die in Genk woont en vlakbij Lieben werkt. Ik kan haar ook op prospectie sturen :-)

Ik woon in Puurs en trouw op 18/08/07 in Ekeren!

Wanneer trouw jij?

Groetjes,
Veerle

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...