Nu Online
Momenteel zijn er 240 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

langs welke weg vind je hen?

3-4-2007 17:43:24
Hey,

Ik heb een vraagje:Ons huwelijk is pas volgende zomer en we wilden dit graag in een tent doen.Dit in een park in de buurt.
Omdat we weinig tijd hebben doordat ik veel weg ben voor het werkom overal een bezoekje te brengen (bij fotograaf,...enz)zouden we het doen via gidsen.

Wat voor boeken zijn er zoal,welke zijn interressant en wie heeft er ook al zulke gidsen gebruikt?
Is zoiets betrouwbaar en wat vind je erin los van feestzalen?

Bedankt alvast voor jullie hulp!!!

Griet
8-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 557

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik3-4-2007 18:10:33

dag Griet,

ik snap eigenlijk niet goed wat je zoekt, zoek je misschien een weddingplanner?
Of bedoel je tijdschriften zoals Loving you etc met info in
Persoonlijk moet ik zeggen dat ik echt alles hier op het forum gevonden heb (zaal, fotograaf, vervoer..) allemaal dankzij de tips van de bruidjes
t spaart ook heel wat tijd want je weet direct de voor en tegenkanten van iets, iedereen geeft hier zijn ongezouten mening hé

Veel succes ermee hé

groetjes
Christel
160607

Marita

Meld misbruik3-4-2007 18:41:25

Hallo Griet,
afhankelijk van wat je juist zoekt, kan je misschien eens een kijkje nemen op de website van Het Bruidsparadijs (www.bruidsparadijs.be ). Hier kan je heel wat vinden wat je nodig hebt voor je huwelijk ... alles in één winkel ... makkelijker kan niet! Eén bezoekje en je hebt heel wat geregeld. Het Bruidsparadijs is enig in België! Voor de trouwers van 2008 gaan er ook nog speciale acties komen, aangezien Antique Auto (onderdeel van Het Bruidsparadijs) dan 25 jaar bestaat! Indien gewenst, kan je er ùren rondlopen!
Nog veel succes in je zoektocht!
Marita

Lies
30-6-2007
 Meld misbruik4-4-2007 11:50:54

Even reageren op het bruidsparadijs:
niet te veel van verwachten, de site is heel mooi en heel belovend. Maar eens je gaat is het een magazijntje van 10 op 10 ofzo, alles bij elkaar gestouwd, heel weinig keuze voor mannen, en naar mijn smaak heel cliché. Ook andere bruidjes hebben al een gelijkaardige reactie gegeven op het forum hier...

Veel succes!
Lies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...