Terug naar overzicht
dag Griet,ik snap eigenlijk niet goed wat je zoekt, zoek je misschien een weddingplanner?Of bedoel je tijdschriften zoals Loving you etc met info inPersoonlijk moet ik zeggen dat ik echt alles hier op het forum gevonden heb (zaal, fotograaf, vervoer..) allemaal dankzij de tips van de bruidjest spaart ook heel wat tijd want je weet direct de voor en tegenkanten van iets, iedereen geeft hier zijn ongezouten mening héVeel succes ermee hégroetjesChristel160607
Hallo Griet,afhankelijk van wat je juist zoekt, kan je misschien eens een kijkje nemen op de website van Het Bruidsparadijs (www.bruidsparadijs.be ). Hier kan je heel wat vinden wat je nodig hebt voor je huwelijk ... alles in één winkel ... makkelijker kan niet! Eén bezoekje en je hebt heel wat geregeld. Het Bruidsparadijs is enig in België! Voor de trouwers van 2008 gaan er ook nog speciale acties komen, aangezien Antique Auto (onderdeel van Het Bruidsparadijs) dan 25 jaar bestaat! Indien gewenst, kan je er ùren rondlopen!Nog veel succes in je zoektocht!Marita
Even reageren op het bruidsparadijs:niet te veel van verwachten, de site is heel mooi en heel belovend. Maar eens je gaat is het een magazijntje van 10 op 10 ofzo, alles bij elkaar gestouwd, heel weinig keuze voor mannen, en naar mijn smaak heel cliché. Ook andere bruidjes hebben al een gelijkaardige reactie gegeven op het forum hier...Veel succes!Lies