TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
3-5-2008
|
3-4-2007 15:48:09
hey,
wij trouwen ook op 3 mei 2008, en ik ga voor mijn jurk kijken in september, dan komt de nieuwe collectie binnen Van waar ben je ergens? en staan jullie al ver met de voorbereidingen?
groetjes, Sofie
|
|
Els
26-5-2007
|
3-4-2007 15:48:35
Hey Nanouchka,
Wij trouwen in de maand mei, maar wel van dit jaar. Ikzelf ben mijn jurk gaan kiezen in oktober, dan is de nieuwe collectie binnen. Ik zou in jouw plaats toch nog wachten tot dan voor de bruidsmode van 2008. Dan heb je nog kans op een aantal 'oude' (van 2007) jurken en meteen zicht op de nieuwe jurken (vond de bruidsmode van 2007 trouwens teleurstellend, in vergelijking met de vorige jaren).
Je kan al wel eens 'onderzoeken' wat jouw stijl is natuurlijk.
Veel succes, Els
|
|
Nanouchka
3-5-2008
|
3-4-2007 16:09:29
hey sofie,
ja, ik zal dan ook maar gaan kijken in september :-) Ik ben van Ruddervoorde, eigenlijk wonen we hier in augustus een jaartje. ONze zaal ligt al vast ( de grote schuur, de haan ), de fotograaf, de ceremoniebus,de kerk en stadhuis moet je nog wachten tot 6 maand op voorhand. Ik ga wel eens gaan vragen wat de uren zijn voor een trouw. We zijn nog op zoek naar een Dj. Wat hebben jullie al allemaal gedaan en van waar ben jij? groetjes, nanouchka
|
|
Sofie
3-5-2008
|
3-4-2007 16:32:01
wij zijn van Hamme (Oost-Vlaanderen). Onze feestzaal ligt ook al vast, en een fotograaf, videograaf, vervoer, een ceremoniemeester, de kerk en de gemeente. Bij ons kan je de gemeente wel al voorlopig reserveren en later defenitief vastleggen. Momenteel nog zoeken naar een DJ, is een moeilijke keuze vind ik. De andere dingen kunnen denk ik wel nog even wachten
nog veel plezier met de planning! is wel leuk dat er nog iemand op dezelfde dag trouwt :-)
groetjes, sofie
|
|
Marita
|
3-4-2007 17:14:23
Hallo Nanouchka, indien je niet kan wachten tot na de zomer om eens te gaan kijken naar bruidsjurken, kan je misschien al eens een kijkje gaan nemen bij Het Bruidsparadijs te Kapellen (www.bruidsparadijs.be ). Maak je een afspraak, kan je meteen ook al even wat bruidsjurken passen. Je kan er uren rondlopen en allerlei ideetjes opdoen. Je vindt er héél veel voor je huwelijk, gaande van bruidsjurken of trouwkostuums tot bedankjes of huwelijkskaarsen, gastenboeken, enz. enz. Nog veel succes! Marita
|
|
kim
26-4-2008
|
3-4-2007 17:27:40
Wij trouwen een weekje vroeger, nl 26 april 2008. Ik kan ook bijna niet wachten om jurken te gaan passen enz, ik heb al een aantal zeer mooie gezien! Ik denk dat ik in juli eens ga kijken. Zouden ze solden doen op trouwkledij van vorige collecties? Groetjes en veel succes met de voorbereidingen. Bij ons ligt de kerk en de zaal al vast.
|
|
maureen
10-5-2008
|
3-4-2007 18:26:48
hey, wij trouwen 10 mei 2008 en ik denk te gaan kijken zo rond jan of feb 2008 dan is het net de nieuwse collectie die binnen is. mss dat ik in okt ook wel eens snel ga kijken, maar dan op de huwelijksbeurs
|
|
Elke
10-5-2008
|
4-4-2007 11:02:43
Hallo,
Wij trouwen op 10 mei 2008. We hebben speciaal deze dag uitgekozen omdat we precies dan 11 jaar samen zijn. Volgende week leggen we onze zaal vast. Voor kleding gaan we pas ten vroegste in december een kijkje nemen. Nog veel plezier met de voorbereidingen!
|
|
Wendy
5-5-2007
|
4-4-2007 11:16:29
Hallo,
Wij trouwen dit jaar op 5 mei (komt dus heel snel dichterbij) en ik ben mijn jurk gaan passen begin oktober. Toen was de nieuwe collectie net binnen. Ik denk dat oktober-november de beste periode is om te gaan kiezen, je hebt dan inderdaad al alle nieuwe modellen dit binnen zijn. Voor de suitekleding komt de nieuwe collectie in februari uit. Ik zou voor een echte trouwjurk zeker wel niet wachten tot januari of februari! Mijn jurk is in oktober besteld en was pas binnen begin maart. Geniet nog van jullie voorbereidingen, en ik kan jullie verzekeren dat het echt wel snel gaat! Wij zijn aan het aftellen van januari vorig jaar, en intussen staan er nog maar 30 dagen op onze teller :-)
groetjes,
Wendy 5.5.07 www.tom-wendy.be
|
|
Sissi
26-5-2007
|
4-4-2007 11:21:17
Hey,
Ik trouw in mei, maar dit jaar. Ik kon ook niet wachten om te gaan kijken tot de nieuwe colelctie er was (september-oktober) en ben begin juli al eens gaan zien. Ik wou gewoon eens kijken maar vond onmiddellijk mijn droomkleed dat trouwens al van de nieuwe collectie was.
Ik zou je toch aanraden om niet te vroeg te kopen (kijken mag natuurlijk) want er zijn wel heel veel mooie jurken.
Veel succes met de verdere voorbereidingen!!!
Groetjes, Sissi
|
|
Angela
|
4-4-2007 13:22:41
Hallo bruidjes,
wij gaan trouwen op 21 juni 2008. De zaal ligt al vast, de priester heeft de datum al opgeschreven en volgende week hebben we een afspraak voor de videograaf, fotograaf, de ceremoniewagens en -meester vast te leggen. Gemeente was ook bij ons 6 maanden op voorhand. Ik had al meer dan een jaar voor de eigenlijke vraag een enorme zin om elke bruidswinkel binnen te stappen en te gaan passen. Nu dat het zover is, heb ik precies het geduld gevonden om toch nog te wachten tot zeker na de zomer. Vind het maar raar eigenlijk. :-)
Alvast iedereen veel succes en vooral plezier met de planning!
Angela
|
|
vicky
24-5-2008
|
4-4-2007 21:08:02
wij trouwen 24 mei 2008; ik vind het ook allemaal spannend en ka bijna niet wachten om de zoektocht naar mijn droomkleed te beginnen. Ik denk van er in de zomer een gezeliige uitstap van te maken, kleedjes passen, terrasje doen ... Onze zaal, fotograaf, videograaf, traiteur en vervoer liigen al vast
|
|
Sissi
26-5-2007
|
5-4-2007 8:07:36
Hey,
Voor degenen die al de sfeer willen opsnuiven van de nieuwe collectie: op de site van Pronovias (www.pronovias.com )staat al een 'peview' van hun collectie 2008.
Groetjes, Sissi
|
|
Sofie
3-5-2008
|
5-4-2007 10:32:34
wij trouwen dus op 3 mei, en hebben nog geen idee welke DJ we kunnen vragen. Voor de meeste zaken hebben we veel goede raad gekregen via dit forum, maar in de sectie van de DJ's wordt veel reclame gemaakt door DJ's zelf, en dat bemoeilijkt de zaak... hebben jullie al een idee wie je gaat vragen als DJ?
|
|
Nanouchka
3-5-2008
|
5-4-2007 17:55:47
Hey Sofie,
wij vinden het ook heel moeilijk om een dj vast te leggen! We hadden reeds een afspraak met een dj, maar twijfelden dan enorm... Dus moeten we er nog ene vinden. ' t Zal nog een zoektocht worden...:-) Groetjes, Nanouchka
|
|
Tania
3-5-2008
|
12-4-2007 22:32:48
Wij trouwen ook op 3 mei 2008, maar als ik dat hier allemaal hoor hebben wij nog niet zoveel gepland!! Wij hebben onze zaal vastgelegd (Salons Caelberg in Moorsel bij Aalst), maar verder kijken wij nog op t gemakje voor dj en fotograaf... Vervoer zijn we ook nog niet helemaal uit. We nemen geen ceremoniemeester, dat weten we al. Ik dacht wel al in de zomer al eens te gaan kijken voor een jurk, dat is dat weer vroeger dan iedereen lol. Wel goed dat ik zo eens iedereen hoor, we zuller er ons wat meer mee bezig houden!
Groetjes,
Tania
|
|
corina
27-6-2008
|
26-7-2007 11:30:08
Wij gaan 27 juni 2008 trouwen. Ik heb ook nog geen idee wanneer ik naar een trouwjurk moet gaan kijken. Wanneer komt de nieuwe collectie uit? verder hebben wij al veel geregeld. We trouwen op kasteel wijenburg. De pastoor, de fotograaf en de muziek is ook geregeld. Kijk voor een DJ eens op www.bruidsdj.nl . We zijn nu bezig met het regelen van een gospelkoor, voor in de kerk... groetjes, Corina
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|