Terug naar overzicht
ik heb een jaar geleden inderdaad in het kruidvat ook van die grote wasspelden gekocht!heb daarmee mijn envelopjes cadeau gedaan voor nieuwjaar!maar het is al zeker anderhalf jaar geleden! dus ik vrees ervoor!! want ik had ook al geïnformeerd... nu ik ga trouwen vond ik dit wel leuk idee! maar helaas... als ik iets vind, laat ik weten.moest jij het nog vinden, kan je me dan ook iets laten weten?sterretje.boven@hotmail.comalvast bedankten succes!!!
Hoi Mieke,Er bestaat een merk dat Extra Large heet en zij hebben grote wasspelden in hun collectie maar ik denk dat ze groter zijn dan 20 cm en ik denk ook dat ze niet goedkoop zijn. Ik heb het eventjes opgezocht; check:http://www.xldesign.biz/XL2006.pdf . Hopelijk ben je hier iets mee.Groetjes,Katrien
Katrien,Bedankt voor het opzoekingswerk, maar als ik je link open gaat het niet.Groetjes
Katrien,Ik heb het telefoonummer gevonden van XL, maar deze doen alleen groothandel.Maar ze gingen me de lijst doormailen aan welke handelaars ze verkochten in West - Vlaanderen.Dus jou tip zou toch wel eens goed kunnen zijn.Dus nogmaals bedankt !Groetjes Mieke
Hallo MiekeIk heb ze gezien bij Kruidvat Menen. Je kan mss ook eens informeren bij Axeswar in Gent. Hier hebben ze een ruime collectie van XL.Veel succes
Hallo MiekeIk ben eens voor je gaan kijken bij Kruidvat Menen. Ze hebben nog 3 wasspelden, 2 oranje en 1 gele. Is geschildert hout precies, kosten 2-3 euro; Zijn wel de laatste want ze staan aan -30 %.margo
Hallo,Ik heb ondertussen mijn grote wasspeld gevonden, waarvoor dank voor de tips !Groetjes Mieke
Margo,Ze verkopen die idd in het kruidvat maar ik zocht een effen houten wasspeld ( niet geschildert ).En in Axeswar verkopen ze blijkbaar de collectie van XL niet meer zei de dame aan de telfoon.Toch bedankt voor je hulp.Mieke