Nu Online
Momenteel zijn er 112 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

2 christel ivm reis USA

2-4-2007 21:40:24
hey christel

wanneer gaan jullie? wij gaan hetzelfde doen, kleine drie weken wel, van LA naar Vegas (ook daar terug trouwen), naar San Francisco langs de nationale parken en dan van San Francisco langs de kust terug naar LA en daar hopelijk nog uitstapje naar Disney en Tijuana.
wij gaan van 3 tot en met 22 september...

groetjes
sas677

saskia
7-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 276

Els
22-9-2007
 Meld misbruik3-4-2007 10:53:19

Saskia en Christel,

Wij gaan blijkbaar ook dezelfde reis doen als jullie. We vertrekken woensdag na ons huwelijk voor 18 dagen westkust Amerika. Van San Fransisco via Yosemite naar Death Valley, Grand Canyon, Las Vegas, San Diego, Tijuana. En dan een weekje strandvakantie in LA, met de uitstapjes in de buurt.
Saskia, je kan nog snel een verslagje plaatsen voor wij vertrekken ;-)
En nu hopen dat we niet teveel jetlag hebben!

Els
22/09/07

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik3-4-2007 11:58:06

dag Saskia en Els

Wat leuk ! Oh jammer, wij gaan al in juni, we trouwen de 16 de en vertrekken 3 dagen nadien.
Onze route ziet er als volgt uit:
San Francisco
San Francisco
Monterey
Yosemite
Death Valley
Las Vegas
Las Vegas
Las Vegas
Zion
Bryce
Page
Page
Grand Canyon
Lake Havasu
Palm Springs
San Diego
San Diego
Los Angeles
Los Angeles
Los Angeles
Los Angeles
Brussels

We zijn er best lang mee bezig geweest om tot deze route te komen en dan wel vooral omdat je best niet in het weekend in Vegas zit, dan kost het er veel meer
Ik heb veel goede info gevonden op het amerika forum
www.allesamerika.nl
Daar zitten de echte freaks op jong, niet te doen

Is het de eerste keer dat jullie naar daar gaan? Bij ons toch
en we zien er wreed naar uit !

Vele groetjes
Christel

ps: en aangezien ik eerst ga, zal ik reeds verslagje sturen hoor :-)

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik3-4-2007 19:22:09

hey
thx voor de reacties!!!
bij mij is het de eerste keer maar mijn ventje is al 2 keer geweest.
we gaan zeker es op de site kijken want voorlopig hebben we enkel de tickets geboekt, auto gaan we ook nog reserveren en dan enkel een hotel voor de eerste of eerste twee nachten in LA. verder zien we wel waar en wanneer we terechtkomen eigenlijk... vooropgesteld zijn dus ook de meest bekende natuurparken en vegas...
jullie kunnen altijd mailen (met verslag, tips,... ) naar saskiacieters@hotmail.com

tot hoors
sas677

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...