Terug naar overzicht
Saskia en Christel,Wij gaan blijkbaar ook dezelfde reis doen als jullie. We vertrekken woensdag na ons huwelijk voor 18 dagen westkust Amerika. Van San Fransisco via Yosemite naar Death Valley, Grand Canyon, Las Vegas, San Diego, Tijuana. En dan een weekje strandvakantie in LA, met de uitstapjes in de buurt. Saskia, je kan nog snel een verslagje plaatsen voor wij vertrekken ;-)En nu hopen dat we niet teveel jetlag hebben!Els22/09/07
dag Saskia en ElsWat leuk ! Oh jammer, wij gaan al in juni, we trouwen de 16 de en vertrekken 3 dagen nadien.Onze route ziet er als volgt uit:San FranciscoSan FranciscoMontereyYosemiteDeath ValleyLas VegasLas VegasLas VegasZionBrycePagePageGrand CanyonLake HavasuPalm SpringsSan DiegoSan DiegoLos AngelesLos AngelesLos AngelesLos AngelesBrusselsWe zijn er best lang mee bezig geweest om tot deze route te komen en dan wel vooral omdat je best niet in het weekend in Vegas zit, dan kost het er veel meerIk heb veel goede info gevonden op het amerika forum www.allesamerika.nl Daar zitten de echte freaks op jong, niet te doenIs het de eerste keer dat jullie naar daar gaan? Bij ons tochen we zien er wreed naar uit !Vele groetjes Christelps: en aangezien ik eerst ga, zal ik reeds verslagje sturen hoor :-)
heythx voor de reacties!!!bij mij is het de eerste keer maar mijn ventje is al 2 keer geweest.we gaan zeker es op de site kijken want voorlopig hebben we enkel de tickets geboekt, auto gaan we ook nog reserveren en dan enkel een hotel voor de eerste of eerste twee nachten in LA. verder zien we wel waar en wanneer we terechtkomen eigenlijk... vooropgesteld zijn dus ook de meest bekende natuurparken en vegas...jullie kunnen altijd mailen (met verslag, tips,... ) naar saskiacieters@hotmail.comtot hoorssas677