TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tine
14-7-2007
|
2-4-2007 16:04:39
Ja Mieke, en tis nog maar tbegin...je moet steeds meer oefeningen doen, maar t helpt echt en je moet volhouden!!! Het loont echt de moeite, ik ben tweeënhalve maand bezig en 50cm kwijt, iedereen ziet dat ik vermagerd ben en dat doet wel deugd.... Neem misschien een douche of badje om je spieren beetje te ontspannen,dan ga je morgen niet zo stijf zijn! Groetjes, Tine 140707 www.14juli.bruiloftsite.nl
|
|
Mieke
8-9-2007
|
2-4-2007 16:08:20
Tine, Ik zie dat je trouwt in Sint - Kruis ( dus ik vermoed dat je in Brugge woont ). Ga je dan ook naar Infraligne in Brugge ( maalsesteenweg ) ?
Groetjes en suc6 nog ! Mieke
|
|
Jessika
27-7-2007
|
2-4-2007 19:40:35
Hey Mieke en Tine!
Ik heb er vandaag nog zitten over nadenken om er ook naar toe te gaan (ben lingerie gaan kopen en vond mijn lijf toch niet zo geweldig;-) )maar ik twijfel nog: 1) lukt het echt wel? 2) is dat ok voor de huid, gezondheid? 3) waar ik ook aan denk: wat doe je met je kleedje?? is dat geen probleem dan als je zoveel centimeters kwijt bent? Ik ga morgen voor eerste pas, moet ik daar iets van zeggen dak da van plan ben?
Alle tips zijn welkom!
Jessika 27/07/07
|
|
Mieke
8-9-2007
|
3-4-2007 7:06:06
Hey Tine, Het is wel goed voor je huid hoor. Het werkt via infraroodstraling, deze heb je ook in infraroodcabines en sauna. Werkt dieper in op de spieren. Moest je natuurlijk last hebben van hartkwaaltjes zou ik het niet aanraden want die oefeningen zijn toch intensief ( vooral als je geen conditie hebt zoals ik ). Het resultaat, dat moet ik nog zien, heb er pas mijn 1ste beurt opzitten, en deze ochtend voel ik mijn buikspieren nog :-). Bij mij waren ze niet zo tevreden als ik veel moest afvallen maar ik denk nu ook niet dat ik zoveel ga afvallen dat ze er veel retouche aan gaan hebben. Vraag het anders eens in de winkel. Groetjes Mieke
|
|
tamara
15-9-2007
|
3-4-2007 9:44:47
Hoi Mieke,
hoe lang voor de trouw begin je daar dan aan? Ikzelf trouw in september, maar dan zou ik het resultaat dan ook nog willen hebben!
Groetjes, Tamara.
|
|
Mieke
8-9-2007
|
3-4-2007 9:50:57
Hey, Ik trouw 8 september. Ik heb 20 beurten dus dat gaat over 3 maanden. Gisteren gestart dus mijn beurten zijn gedaan eind juni. Dan nog 3 maand opletten é. Groetjes
|
|
Sissi
26-5-2007
|
3-4-2007 10:34:19
Hey Tamara (en anderen),
Je kan het ook gewoon blijven onderhouden met 1 beurt per week. Zo ben je zeker dat het resultaat blijvende is. Volgens mij kan je beter nu al beginnen. Hoe vroeger hoe beter. Niet iedereen heeft even snel resultaat.
Veel mensen denken blijkbaar dat Infraligne of Bodystyling goed is om snel kilo's te verliezen en kwijt te blijven. Volgens mij is het toch nodig om het te blijven onderhouden(zoals bij alle sporten).
Groetjes, Sissi
|
|
wendy
28-7-2007
|
3-4-2007 12:27:02
wil het ook graag doen maar de dichtsbijzeinde is al te ver voor mij.wel spijtig. bodystyling is er wel eentje dichtbij.Is dat even goed ? Wendy
|
|
Sissi
26-5-2007
|
3-4-2007 13:04:15
Hey Wendy,
Ik denk dat er weinig verschil zit tussen beide. Er is wel een klein verschil, maar dat zit hem in de manier van verwarmen van de cabine als ik me niet vergis. Maar het reslutaat is hetzelfde.
Groetjes, Sissi
|
|
Tine
14-7-2007
|
3-4-2007 15:15:45
Hoi Mieke, Jessica en andere bruidjes, op vraag van Jessica nog een beetje uitleg over Infraligne, bij het begin wordt je dus opgemeten, op 9 verschillende plaatsen. Ze zeggen je onmiddellijk hoeveel cm je kwijtkan, bij mij was dat 47cm...Dan begin je je oefeningen, telkens dezelfde oefeningen in reeksen van 1x12,1x15,1x18,1x20,2x12,2x15, 2x18,2x20,3x12,3x15,3x18. Daarna begin je een volgende reeks oefeningen. Om de vijf keer wordt je helemaal gemeten, op dezelfde 9 plaatsen. Je wordt ook telkens gewogen, wat een extra stimulans is natuurlijk...(of een afknapper na een zwaar weekend, maar soit)... Je krijgt een gesprek met een dietiste, die je vertelt hoe je beter en gezonder kan gaan eten en dus vermageren. Ikzelf moet nu niet zoveel kilos kwijt, maar wilde vooral strakker in mn vel zitten na een lange revalidatie (en dus geen sport) na een ongeval met mn paard... Na tweeënhalve maand ben ik 4 kilo kwijt, en - hou je vast - 50 cm, meer dus al dan ze me vertelden in t begin... Uiteraard moet je alles een beetje onderhouden, maar ik vind het zo'n toffe manier om je lichaam strak te houden dat ik het blijf doen denk ik... Ik doe anders ook nog wel aan sport, maar nooit kon ik op specifieke spiergroepen zo werken als ginder. Ik doe Dijen-Buik, maar je kan je ook enkel op de buik richten bvb... Ik betaalde 230 euro voor 20 beurten (de startkuur), en die zit er nu bijna op. Ik neem zeker nog een kuurtje bij, en dan daarna misschien een onderhoudskaart ofzo....
Als je nog vraagjes hebt stel je ze maar, en succes met de verdere voorbereidingen, Groetjes, een Infraligne fan Tine www.14juli.bruiloftsite.nl
|
|
Sissi
26-5-2007
|
4-4-2007 11:32:22
Blijkbaar zijn er nog kleine verschillen zoals de beurten. Bij Bodystyling begin je met 1x15, 1x18,1x20,2x12 en dan doe je 2x15,2x18,2x20,3x15,3x18,3x20. Hierna krijg je een nieuw programma dat ook uit die laatste zes herhalingen bestaat. Je wordt elke keer gewogen maar de meting gebeurt pas om de 10 beurten. Ook de prijs verschilt lichtjes.
Groetjes, Sissi
|
|
Griet
23-6-2007
|
5-4-2007 9:33:41
Blijkbaar zijn er nog verschillen binnen BS. In BS Lier wordt je om de 5 beurten gemeten. Ik heb tijdens de winteractie evenveel betaald als hieronder in infraligne vermeld werd + 3 beurten extra per aanbreng van een nieuw lid Ik moest 4 kg en 40 cm verliezen. Ik ben een 5-tal lessen van het einde en ik ben 5kg en 41 cm kwijt. (ondanks 'snoepbuien' door de stress vorige week)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|