Terug naar overzicht
Hallo, wij hebben fotograaf/videograaf IPON uit Malgegem. We betalen 1800€ in totaal. In die prijs zit ganse dag aanwezigheid (tot 30min na openingsdans) van foto- en videograaf, cdrom met videoclipje van tijdens de fotoreportage en verder een montage van de ganse dag. Ook ons album met digitaal bewerkte foto's en het album zelf zitten hierin inbegrepen. In het album staan een 130 à 160 foto (afhankelijk van de grootte ed.)groetjes, Stephanie 21/04/2007
HalloIk weet niet waar jullie wonen, maar kijk eens op www.noafilm.be niet duur en heel goed.Succes Nathalie 23/06/07
Hallo Isabel,Wij hebben onze video laten maken door iemand die het voor zijn hobby doet, maar we zijn er echt heel erg tevreden over. Het is echt professioneel en wij hebben 250 euro betaald, wat ik heel weinig vond. 3 weken na onze trouw was hij al klaar. Niets als lof over hem. Je kan hem altijd eens contacteren he.Werner: 03/45428560498/281142groetjes,Jasmijn
wij hebben freddy vast gelegd voor ons huwelijk te komen filmen hij komt ook een hele dag en is een heel vriendelijke man.groetjes jessy22/09/2007
Wij hebben ook Freddy gekozen. Bij ons komt hij een hele dag en blijft op het dansfeest en dit voor maar 350 euro. En we zijn dan nog van oost vlaanderen.Heel goede ontvangst en opvolging.Maar ik dacht dat hij al volzet was voor 2007.Groeten Dolores04/05/07
www.fireflyproductions.be doen ook videoreportages, je moet maar eens op hun website gaan kijkenGroeten
Beste, kijk eens hier op deze site onder rubriek videoreportages fd videoprodukties en klik door naar mijn siteintresse tel 056.35.97.32 Met vriendelijke groet filip.
hey, wij laten videomanie filmen en betalen 580 euro voor de hele dag tot net na de openingsdans.extra foto's en kopieën zijn ook niet duur, is mss ook wel belangrijk om naar te kijkengroetjes,Sofie
Hallo,alvast bedankt voor de racties. Ik heb Werner gecontacteerd maar hij kon niet die dag. Heeft iemand toevallig de contactgegevens van Freddy? Ik wil toch eens proberen,wie weet heeft hij nog een plaatsje. Alvast bedankt,Groetjes,Isabel110807
@Dolores,Hey, kan je mij de gegevens van Freddy geven aub?Alvast bedankt,Vân en Michel07/07/07
Hey Isabel,Ik las dat je mijn @mail zocht.Dat is fre4@telenet.beZoals Jessy en Dolores lieten verstaan ben ik tot eind december 2007 reeds volgeboekt.Het spijt me dat ik je niet kan helpen. Ik vrees dat het voor je niet gemakkelijk zal zijn.Immers GOEDE BETAALBARE fotograven en videograven zijn reeds volgeboekt voor 2007.Mocht je kennissen/vrienden hebben die voornemens zijn te huwen geef hun dan de goede raad OOK de fotograaf en videograaf minstens 9 maanden op voorhand te bestellen.Veel succes met je zoektocht maar vooral in het huwelijkslevenFreddy
Hey Isabel,Wij hebben Rol Van Dorpe uit Aalst gekozen. Hij blijft een volledige dag tot 2 uur na de openingsdans. Ik dacht dat wij hiervoor 370€ moeten betalen, maar weet het niet meer zeker. Indien interesse mail me en ik zal deze avond dan zijn foldertje doorsturen.Isabel_Hans_trouwen@hotmail.com01/09/07
Hey Isabel,Wij hebben Videography uit St. Niklaas geboekt. Andreas is er van 7u tot 7u (24u dus) en hij vraagt € 1050. We krijgen er achteraf 5 DVD's voor van zo'n 3u en een korte videoclip die we kunnen cadeau doen aan iedereen als bedankje. Wij vinden het werk dat we van hem zagen supergoed en hebben alle vertrouwen in hem!Els22/09/07