Terug naar overzicht
dag KathleenVolgens mijn aanstaande waren ze de eerste keer toen ze gingen om te kijken heel vriendelijk maar toen ze de tweede keer gingen om te passen waren ze héél opdringerig.Hij had een pak aangedaan om te passen en toen hij vroeg aan die verkoopster wat ze aan het noteren was zei ze " de maat van het kostuum om het te bestellen" maar hij had nog helemaal niks besteld.Toen hij zei dat hij enkel aan het passen was, was die heel verontwaardigd en bijna kwaad omdat het nog niet zeker was dat hij ging kopenZe zijn het daar dus rap afgeboldT zijne komt nu van Style Taylors in Mechelen GroetjesChristel160607
HoiMijn toekomstige heeft zijn kostum bij DEVOS gekocht. Wij werden geholpen door Patrick (= baas) en zijn vol lof over de service en het aanbod. Echt een klasse-zaak! Je hebt er ook goedkopere kostuums maar moet wel zeggen dat wij uiteindelijk overstag zijn gegaan voor een prachtige maar erg duur kostuum :/ Al bij al volgens ons toch een aanrader hoor! Zoveel keuze! En m'n zoekt (ook voor das en hemd enzo..) tot je echt de details hebt die je voor ogen had!
hallo bruidje,1keer iets voor mij gekocht en ze moesten paar dingen aanpassen en eenmaal thuis kleed aagedaan was er niks aan gebeurd, wat mans betreft : duur maar kwaliteit maar ik zou er niet meer langsgaan ondanks dank ik er niet ver van woondikke kusvéke