Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De Vos Lennik

2-4-2007 12:44:25
Hallo allemaal, Zijn hier mensen die ervaring hebben met de winkel De Vos in Lennik? Graag jullie gedacht zowel negatief als positief. Alvast van harte bedankt. Groetjes Kate

Katleen
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 326

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik2-4-2007 13:24:15

dag Kathleen

Volgens mijn aanstaande waren ze de eerste keer toen ze gingen om te kijken heel vriendelijk maar toen ze de tweede keer gingen om te passen waren ze héél opdringerig.
Hij had een pak aangedaan om te passen en toen hij vroeg aan die verkoopster wat ze aan het noteren was zei ze " de maat van het kostuum om het te bestellen" maar hij had nog helemaal niks besteld.
Toen hij zei dat hij enkel aan het passen was, was die heel verontwaardigd en bijna kwaad omdat het nog niet zeker was dat hij ging kopen

Ze zijn het daar dus rap afgebold
T zijne komt nu van Style Taylors in Mechelen

Groetjes
Christel
160607

didin

Meld misbruik2-4-2007 22:51:24

Hoi
Mijn toekomstige heeft zijn kostum bij DEVOS gekocht. Wij werden geholpen door Patrick (= baas) en zijn vol lof over de service en het aanbod. Echt een klasse-zaak! Je hebt er ook goedkopere kostuums maar moet wel zeggen dat wij uiteindelijk overstag zijn gegaan voor een prachtige maar erg duur kostuum :/ Al bij al volgens ons toch een aanrader hoor! Zoveel keuze! En m'n zoekt (ook voor das en hemd enzo..) tot je echt de details hebt die je voor ogen had!

VERA
18-7-2007
 Meld misbruik3-4-2007 12:29:31

hallo bruidje,
1keer iets voor mij gekocht en ze moesten paar dingen aanpassen en eenmaal thuis kleed aagedaan was er niks aan gebeurd, wat mans betreft : duur maar kwaliteit maar ik zou er niet meer langsgaan ondanks dank ik er niet ver van woon
dikke kus
véke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...