TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
19-5-2007
|
2-4-2007 11:57:38
Hey Dolores,
Volgens mij gaan de mensen je oproep verkeerd begrepen hebben... er staat dat ze moeten verwittigen als ze niet komen. Dus denk ik dat veel mensen vermoeden dat ze niet moeten bellen als ze wel aanwezig zullen zijn. onze genodigden hebben nog 1 maand om te bevestigen dus heb er nog geen goed zicht op.
Veel succes ermee! groetjes, Katrien
|
|
Sissi
26-5-2007
|
2-4-2007 12:03:51
Hey,
Mij lijkt het nochtans duidelijk, maar veel mensen denken dat ze niets moeten laten weten als ze komen.
Ik heb hier wel al vaker gelezen dat de meeste mensen toch nog een groot deel van de mensen zelf moeten opbellen.
Niet zo tof natuurlijk.
Groetjes, Sissi
|
|
Marisa
7-7-2007
|
2-4-2007 12:11:04
dat is inderdaad niet leuk. Ik hoop dat wij hetzelfde niet zullen meemaken, maar bij ons staat er:
graag even bellen, zodat wij onze gasten kunnen tellen.
Hopelijk is dàt duidelijk genoeg voor iedereen om te bellen, of ze nu komen of niet ;-)
|
|
Kristel
|
2-4-2007 12:18:09
Hey Dolores,
Wij trouwen de 21ste en heb ook gevraag voor een seintje voor 1 April. Ongeveer 1/3 heeft nog niets laten weten. Inderdaad heel vervelend. We gaan deze week iedereen die niets heeft laten weten bellen of een mailtje schrijven. Dacht wel dat er zouden zijn die niets van zich zouden laten weten maar zoveel...
groetjes Kristel
|
|
sabrina
7-7-2007
|
2-4-2007 12:37:57
Hoi Dolores,
Ik vermoed dat wij dit ook voor gaan hebben. Ik ga eind deze maand mijn uitnodigingen versturen en wil ook een maand nadien mijn antwoord. Van degene ik geen antwoord krijg, bel ik gewoon allemaal op en denk niet dat ik lang na die datum ga wachten want ik moet nog de tafelschikking enzo in orde kunnen brengen.
Succes, sabrina 07/07/07
|
|
Véronique
16-6-2007
|
2-4-2007 12:40:14
Hallo Dolores,
Ik ga volgende week onze uitnodigingen pas versturen dus ik heb er nog geen zicht op of er veel mensen tijdig reageren. Maar wij zijn ook gewoon van plan om de mensen zelf op te bellen als ze niets laten weten.
Ik heb dit al wel vaker gehoord dat er veel mensen zijn die te laat of niet reageren.
Groetjes, Véro 16/6/2007
|
|
Stephanie
21-4-2007
|
2-4-2007 12:51:27
Hallo, ook onze uitnodigingen zijn al een maandje weg. Er stond op dat ze moesten verwittigen voor 31 maart. Maar ook wij merken dat veel mensen gewoon niet reageren, wij gaan die mensen ook zelf opbellen, maar we vinden het wel vervelend, staat nogthans duidelijk op het kaartje...
groetjes, stephanie 21/04/2007
|
|
Lieve
1-9-2006
|
2-4-2007 13:13:04
Hey,
veel mensen zijn inderdaad nogal nonchalant in die dingen. Wij hebben ook moeten rondbellen...
Groetjes, Lieve
|
|
Dolores
4-5-2007
|
2-4-2007 14:29:10
Allé, dan ben ik precies niet alleen. Ach ja, ik wacht nog een weekje. Deze morgen hebben er nog 5 genodigden laten weten dat ze kwamen Ik heb niet veel zin om rond te bellen...
Bedankt voor jullie reacties!!
Liefs Dolores
|
|
Pat
1-6-2007
|
2-4-2007 14:59:48
hallo,
Ik ga eind van deze week, begin van deze week onze uitnodigingen versturen, bij ons staat vermeld : "komt u of komt u niet laat ons iets weten voor 16 mei 2007". Ik vermoed ook dat er veel niet zullen bellen, heb ik al van vele mensen gehoord. Ik vind dit een luiheid van de mensen ofwel kunnen ze niet goed lezen ofwel vinden ze het niet nodig om een telefoontje te geven. Echt schandalig.
Patchi 010607
|
|
Kristel
|
3-4-2007 10:22:31
Hoi Dolores & andere bruidjes,
Wou jullie gewoon even laten weten dat wij gisteren naar iedereen die nog niet geantwoord had een mailtje hebben gestuurd en van de 77 zonder antwoord zitten we vandaag nog maar aan 12 dus eigenlijk gaat het best wel snel. 't Blijkt niet echt luiheid te zijn maar eerder vergeten te antwoorden of heel veel veronderstelde dat we wel wisten dat ze zouden komen...
Succes nog! Groetjes Kristel
|
|
Wendy
5-5-2007
|
3-4-2007 10:31:06
Hoi Dolores,
Bij ons hebben ze nog tot 10 april om te antwoorden, maar ik heb ook al gemerkt dat een aantal mensen veronderstellen dat wij weten dat ze komen, omdat ze dat ooit al eens gezegd hebben voor de officiële uitnodigingen verstuurd werden. Voor het avondfeest zitten we nu aan 75% bevestigingen, voor de receptie aan 55%. Hopelijk wordt dat tegen 10 april nog iets meer, zodat we niet al teveel mensen meer zelf moeten opbellen.
groetjes,
Wendy 5.5.07
|
|
Dolores
4-5-2007
|
3-4-2007 17:14:40
Dag lieve bruidjes,
ik zag ons al in een lege zaal trouwen... Door jullie reacties zie ik het al wat beter zitten. Volgende week probeer ik de rest te bereiken, dan is het nog 3,5 weken voor de trouw...
Bedankt! Dolores 04/05/07
|
|
tamara
15-9-2007
|
3-4-2007 18:11:29
Hoi Dolores,
mijn neef trouwt eind deze week, hij had er ook op geschreven "indien je NIET komt, verwittig vor.." Dus ik ben er ook van uit gegaan dat ik niets moest laten weten en ik heb ook geen telefoontje gehad. Ik trouw nu in september en ik doe het volgende: wij stoppen in de uitnodiging een klein kaartje in een voorgeschreven envelopje en daarop kunnen de mensen invullen of ze komen of niet. Ook kunnen ze invullen of ze een partner meebrengen of niet. Bv mijn collega's gaan waarschijnlijk in groep en zonder partner komen, dan scheelt dat al meteen de helft personen. Omdat het envelopje al klaar is moeten ze enkel nog het op de post doen en het is leuk om ze te bewaren voor later.
Groetjes, Tamara.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|