Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan jona ivm koppeltje voor op de taart

1-4-2007 21:02:47
hey jona, die link van wendy van die in men bericht stond daar kun je dat vinden :-) wij zullen ze waarschijnlijk daar bestellen groetjes debbie 10-08-07

debbie

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 267

Jona
18-8-2007
 Meld misbruik10-4-2007 21:09:23

Hey Debbie,

Ja wij hebben al een taarttop gekozen met Me to you beertjes.
En nog niet zenuwachtig? Het begint te korten he! Wij hadden dit weekend ineens het besef: Shit nog 4 maanden en nog vanalles te regelen. Hehe

Groetjes Jona

debbie

Meld misbruik10-4-2007 21:11:35

hoi jona ,
ik heb eigenlijk nog geen zenuwen gehad. ik denk dat dat pas de laaste dagen zal zijn ofzo.
nogthans ben ik een erge zenuwpees. en nu nog geen zorgen gehad :) begint inderdaad goed te korten nu. het mag wel want ik verlang er al naar. groetjes debbie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...