Terug naar overzicht
hey,wij zouden ook op huwelijksreis willen naar kenia. Met welke reisorganisatie gaan jullie? groetjes,valerie
Hey,Wij gaan met Thomas Cook. We wilden het liefst gaan met een reisorganisatie die we reeds kennen en waarmee we al goede ervaringen hebben gehad. We hebben ook op internet gezocht naar reisbeoordelingen. De reis die we gekozen hebben, kreeg ook goede beoordelingen. De knoop was dus snel doorgehakt.Wanneer zouden jullie vertrekken?Wij vertrekken 17 oktober.Groetjes
hey,wij zouden pas volgend jaar gaan, we trouwen 7 juni 2008, dus daarna.Trouwens voor zo'n diertjes moet je eens bij ava ofzo kijken daar hebben ze dat mss wel.Bij ons in Zoersel maken ze ook houten diertjes in de psychiatrische afdeling, maar jij bent misschien niet van hier in de buurt. je moet die dan bestellen en dan maken de patiënten die, zijn leuk en kosten niet zo veel. groetjes,valerie
Hey Valerie,Ja ik ben wel van in de buurt. Heb zelfs in psychiatrie van Zoersel gewerkt!Kweet dus waar je bedoelt en zal er zeker eens gaan horen.Groetjes
hey Maartjewij geven ons feest ook een safaritint, wij gaan naar Tanzania ;)We gaan niet aan iedereen bedankjes geven, maar de kindjes krijgen een pluche diertje met snoepjes. Vorig jaar heb ik die vaak gezien bij Blokker, Kruidvat voor zo'n euro/ 't stuk dus ik hoop dat ze die dit jaar ook hebben.Wij hebben voor onze zaalversiering al verschillende grote knuffels verzameld, als je interesse hebt, we trouwen in augustus en daarna gaan we ze verkopen.
Hoi Maartje,Is het drankje 'Safari' ook geen leuk idee? Ben er zeker van dat die in miniformaat bestaan...Groetjes,Caroline
Hallo Maartje,bij Het Bruidsparadijs hebben we pluchen olifantjes gehad. Momenteel zijn die wel volledig uitverkocht, maar indien je wil kan ik wel eens horen bij fabrikanten of ze nog leverbaar zouden zijn. Je kan eventueel een mailtje sturen naar info@bruidsparadijs.be met je trouwdatum en hoeveel je er nodig zou hebben. Nog veel succes in je zoektocht!Marita