Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Reeds 7 dagen getrouwd!

  31-3-2007 20:06:57
Hoi allemaal,

Even een kort verslagje van onze geweldige trouwdag, ondertussen al 7 dagen geleden. Het weer was niet geweldig, maar dit hebben we niet aan ons hart laten komen! 's morgens om half 7 opgestaan, 7 uur make-up en half 8 kapper. Toen nog heel hard moeten haasten om om 9 uur klaar te staan, want toen kwam mijn ventje mij ophalen. Ik was namelijk de avond ervoor terug thuis gaan slapen. Om 9 uur zijn we dan vertrokken naar de fotolocatie om foto's te trekken. Hier heb ik serieus kou geleden omdat het weer niet super was! Daarna terug naar huis en nog snel een broodje eten, terwijl de familie stilletjesaan toekwam. Om 13u getrouwd voor de wet en aansluitend voor de kerk. Alles is deze dag supergoed verlopen! Had nooit gedacht dat het zó goed ging verlopen! (Ik had nl. alles zelf geregeld, zonder ceremoniemeester) Daarna naar de feestzaal voor het eten, aansluitend receptie en daarna avondfeest. Het was een geweldige dag geweest, die (jammer genoeg) verschrikkelijk snel is voorbijgegaan! Maar we hebben van de eerste tot de laatste minuut genoten!! Ik hoop dat jullie allemaal een even toffe dag tegemoet gaan...

Groetjes
Een zeer gelukkig getrouwde vrouw!!

ann
24-3-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 763


chantal
14-7-2007
 Meld misbruik1-4-2007 8:37:43

Hallo,

ik wil jullie toch even een dikke proficiat wensen en ik hoop dat onze dag even vlekkeloos verloopt als die van jullie.

Nogmaals proficiat en geniet van elkaar.

Groetjes chantal
14-07-07



bieke
18-5-2007
 Meld misbruik1-4-2007 10:51:39

hey Ann,
als ik dat lees, begint het weeral harder te kriebelen. Bij ons komt het ook dichter bij: 180507. Een hele dikke proficiat met jullie huwelijk en met de vlekkenloze organisatie! Wij doen het ook zonder ceremoniemeester. Had jij een draaiboek of zo opgesteld om alles te regelen?
Hoop dat bij ons ook alles goed gaat en als er een foutje tussen sluipt, ja dan is dat maar spontaniteit zeker hè.
Veel plezier op jullie roze wolkjes nog!

groetjes
Bieke
180507



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik2-4-2007 10:01:42

Hallo Ann,

Proficiat met jullie huwelijk!!!

Wij zijn ook vorige week zaterdag getrouwd, maar dan enkel voor de wet. We hebben ook al wel een klein feestje gegeven voor de mensen van de suite.

Op 16juni trouwen we voor de kerk en houden we ons feest.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com



katrijn
11-8-2007
 Meld misbruik3-4-2007 20:42:13

En ze leefden nog lang en gelukkig...
Ann meid, ik ben blij voor u dat alles zo goed gelopen is, ik hoop dat het bij ons ook zo zal verlopen. Maar dat kom je zelf maar checken...

x


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...