Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ideeën voor vrijgezellenavond

  31-3-2007 13:49:49
Hallo iedereen,

Mijn trouw is al even achter de rug maar ik weet dat je hier altijd goede suggesties en tips kan krijgen. Daarom vraag ik jullie of jullie leuke ideeën hebben voor een vrijgezellenavond zowel voor de man als voor de vrouw. Onze beste vrienden trou<en namelijk en we zoeken toffe dingen die we kunnen doen en leuke opdrachtjes enz. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast dank.
Groetjes evi

Evi

Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1121


natascha
28-7-2007
 Meld misbruik31-3-2007 16:48:22

Wij hadden es een vrijgezellenavond waarbij het meisje als hawaiaanse schone was verkleed. Ze had namelijk de weken voor het huwelijk dagelijks wel 150 set-ups gedaan om een platte buik te hebben. Dat had ze en daar mocht ze een hele avond mee pronken op haar vrijgezellenavond.

Ze mocht eerst pasta eten zonder bestek (ze heeft dat wonderbaarlijk goed gedaan), dan kreeg ze een uitgeholde ananas in haar hand met likeur in met wel 20 rietjes met opdrachtjes aan. Zo mocht ze het gebedje doen voor we gingen eten (was grappig), mocht ze buikdansen en een partner zoeken om mee te dansen, mocht ze likeur verkopen, ...

Toffe avond! De andere vrijgezellenavonden vond ik ook superleuk, maar daar weet ik niet zoveel meer van!

De mannen gingen steeds zelf opdrachtjes zoeken. Rond 1 uur komen we dan samen en doen we nog een cantus!

Het is wel belangrijk om met niet te veel te zijn op een vrijgezellenavond. Dat heb ik toch telkens ondervonden!

Groetjes en veel succes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...