Terug naar overzicht
kijk eens op www.trouwartikelen.nl .en dan bij taarttoppers.Daar staan er heel veel.WendyPs als je bij google taarttopers intikt kom je op heel wat veschillende sites uit
Hey!Bij AVA heb ik al iets soortgelijks gezien.GroetjeEvelien23-06-2007
Hey DebbieWij hebben die foto ook gezien en ik vond die ook geweldig!!! Ben er ook naar gaan zoeken, maar spijtig genoeg heb ik die enkel gevonden op amerikaanse websites. Hier heb ik nog geen echt spectaculaire gezien in de winkels. Wij hebben nu uiteindelijk gekozen voor een koppeltje ME TO YOU beertjes. Groetjes Jona (18/08/07)
PS: heb gezien dat jij net dezelfde openingsdans als wij hebt gekozen ;-) wij hebben blijkbaar dezelfde smaak :-)
Hallo Debbie,kijk eens op de website van Het Bruidsparadijs (www.bruidsparadijs.be ). Onder "bedankjes" vind je reeds enkele taarten met taarttoppers. In de winkel zijn er uiteraard nog meer. Het koppeltje dat jij beschrijft, ken ik niet. Misschien dat je bij Het Bruidsparadijs iets anders vindt dat je ook aanstaat?Nog veel succes in je zoektocht!Marita
leuke toppers voor op je bruidstaart vind je op www.trouwportaal.nl/shop kijk verder bij toppers.groetjes
sorry ik heb dit nietmeer nodig.ik ben ondertussen al getrouwd.maar toch bedankt !10-08-07