Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

koppeltje voor op bruidstaart gezocht!

31-3-2007 11:45:13
hallo medebruidjes,men vriend en ik hebben overlaatst een foto tegengekomen op internet van een bruidstaart en daarbovenop stond jawel een bruidskoppel :-p
nu was da een koppeltje waarvan de bruid zogezegd de bruidegom( die neerzit) voortrekt. dit vonden wij heel tof. en ben ernaar opzoek gegaan maar ik vind niks. kunnen jullie me helpen? weten jullie waar ik dit zou kunnen bestellen?
bedankt en groetjes debbie 10-08-07

debbie

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 317

wendy
28-7-2007
 Meld misbruik31-3-2007 13:12:33

kijk eens op www.trouwartikelen.nl .
en dan bij taarttoppers.
Daar staan er heel veel.
Wendy

Ps als je bij google taarttopers intikt kom je op heel wat veschillende sites uit

Evelien

Meld misbruik31-3-2007 16:38:11

Hey!

Bij AVA heb ik al iets soortgelijks gezien.

Groetje
Evelien
23-06-2007

Jona
18-8-2007
 Meld misbruik1-4-2007 20:59:18

Hey Debbie

Wij hebben die foto ook gezien en ik vond die ook geweldig!!! Ben er ook naar gaan zoeken, maar spijtig genoeg heb ik die enkel gevonden op amerikaanse websites. Hier heb ik nog geen echt spectaculaire gezien in de winkels. Wij hebben nu uiteindelijk gekozen voor een koppeltje ME TO YOU beertjes.

Groetjes Jona (18/08/07)

Jona
18-8-2007
 Meld misbruik1-4-2007 21:00:21

PS: heb gezien dat jij net dezelfde openingsdans als wij hebt gekozen ;-) wij hebben blijkbaar dezelfde smaak :-)

Marita

Meld misbruik3-4-2007 17:30:54

Hallo Debbie,
kijk eens op de website van Het Bruidsparadijs (www.bruidsparadijs.be ). Onder "bedankjes" vind je reeds enkele taarten met taarttoppers. In de winkel zijn er uiteraard nog meer. Het koppeltje dat jij beschrijft, ken ik niet. Misschien dat je bij Het Bruidsparadijs iets anders vindt dat je ook aanstaat?
Nog veel succes in je zoektocht!
Marita

marijke
1-1-2021
 Meld misbruik12-9-2007 19:11:20

leuke toppers voor op je bruidstaart vind je op www.trouwportaal.nl/shop
kijk verder bij toppers.
groetjes

debbie

Meld misbruik12-9-2007 19:12:40

sorry ik heb dit nietmeer nodig.
ik ben ondertussen al getrouwd.
maar toch bedankt !
10-08-07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...