Terug naar overzicht
voor de mensen die op het avondfeest zijn uitgenodigd bieden wij een kaas/dessertbuffet aan maar dan zonder sandwiches ofzo omdat dat teveel wordt en er toch altijd veel overblijft.groetjes vanessa27/07/07
hallo, Wij geven aan onze gasten die wat later komen ook alleen een dessertenbuffet. Maar zei komen pas rond 22.00uur.Ik weet niet om hoelaat die van jullie komen, maar als het veel vroeger is, zou ik de sandwiches zeker houden.De meesten geven erna nog de bruidstaart (00.00uur) of een dessertenbuffet denk ik.Groetjes, Els14/07/2007
hallo, alvast bedankt voor jullie berichtje ;-)onze avondgasten die komen erbij om half 9 .en aangezien het een fuif is word er ook chips en dergelijke voorzien voor op de tafels. onze traiteur vertelde ons dat we met de sandwichen zullen ronkomen en zelfs nog heel wat zouden overhebben. maar wij betwijfelen da toch ...groetjes debbie 10-08-07
heyIkke nog eens.Als je er ook chips en zo neerzet, zal het toch genoeg zijn denk ik.Ik denk ook dat het op een fuif ook niet gemakkelijk is om nog desserten te geven.Volgens mij heb je genoeg aan je sandwiches, chips en dergelijke ;-)
Ben een tijdje geleden naar een trouwfuif geweest. Zij gaven ook sandwiches (gewone). En achteraf was er nog een grote huwelijkstaart. Geen andere desserts.Was heel tof!