Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hartje luchten

  30-3-2007 12:53:10
Hoi bruidjes,
ik moet toch eventjes mijn hart luchten... een tijdje terug stelde ik hier een vraag over hoe jullie familiefoto's regelen, als je grootouders niet meer zo goed zijn en niet aanwezig zullen zijn op de ganse dag...
gisteren is mijn bomma van aan papa's kant overleden! het doet mij verschrikkelijk veel pijn, vooral om mijn bompa daar zo bij haar te zien zitten, toen hij haar probeerde wakker te schudden en haar vastnam. ook voor mij en mijn familie zal onze trouw (21/04) de eerste confrontatie zijn dat we zien dat ze er echt niet meer bij is. Ik hoop dat we toch nog een mooie trouw hebben, maar dit zal ongetwijfeld zijn stempel drukken, het is maar 3 weken meer! ik vind het echt ongelofelijk jammer.
ik wou dit hier toch eventjes kunnen zeggen

groetjes,
een verdrietig bruidje
Stephanie
21/04/2007

Stephanie
21-4-2007
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 900


Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik30-3-2007 12:57:16

Stephanie,

eerst en vooral mijn innige deelneming. Ik steun jou ten volle tijdens deze zware periode maar laat dit zeker en vast je trouwdag niet beïnvloeden: geniet ten volle van elkaar en van je mooie dag!




Tine
14-7-2007
 Meld misbruik30-3-2007 13:02:14

Maar kindje toch! Wat een vreselijk nieuws! En zo kort bij, je bomma keek zeker heel hard uit naar jullie huwelijk! Ik kan maar één iets zeggen, denk aan hoe zij zou gewild hebben dat je jouw dag beleefde, en probeer dat te doen. Ik kende haar niet, maar ik denk dat iedere oma/bomma haar kleindochter een prachtige trouwdag toewenst, als ze er nu bij is of niet, en ze zal erbij zijn, enkel niet fysiek, maar zeker in jullie gedachten. Misschien kan je je teksten nog een beetje aanpassen, en kan je haar nog eens extra vermelden in de viering...?
En het wordt vast goed weer, daar zal Bomma vanbovenuit wel voor zorgen!!
Veel sterkte in deze moeilijke periode, en maak van jouw dag maar de mooiste!!!
Knuffel,
Tine 140707
www.14juli.bruiloftsite.nl



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik30-3-2007 13:03:41

Stephanie,

Mijn innige deelneming.
Ik begrijp dat dit heel moeilijk is, mijn grootmoeder is ook heel belangrijk voor mij en kan het me niet voorstellen dat ze er op een dag niet meer zal zijn.
Jullie huwelijk zal zeker een hele mooie dag worden, dat zal je bomma ook wel zo gewild hebben, en ze zal er zowiezo in jullie gedachten bij zijn die dag.

Nog veel sterkt voor jou en je familie.
Véro



Stephanie
21-4-2007
 Meld misbruik30-3-2007 13:08:13

Bedankt voor jullie lieve berichtjes! ze zal er zeker en vast bij zijn in onze gedachten! en gelukkig is ons misboekje nog niet gedrukt, we kunnen haar zeker nog vermelden en teksten aanpassen, daar ben ik wel blij voor!
ze keek vooral erg uit naar de misviering, voor haar was dat het belangrijkste van de dag, dus daar zal het voor mij het moeilijkste worden...



Eva
13-9-2012
 Meld misbruik30-3-2007 13:10:42

Ook van mij innige deelneming toegewenst, echt zeer spijtig dat zoiets moet gebeuren



Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik30-3-2007 13:45:26

Innige deelneming. Ik hoop dat jullie een hele mooie dag tegemoet gaan en dat je je bomma daar een mooi plaatsje in kan geven...

Groetjes,
Caroline



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik30-3-2007 14:26:55

hallo, Ik wou jou gewoon even heel veel sterkte wensen... en misschien kan het deugd doen om je bomma een plaatsje te geven in jullie mis of ook nog ergens anders tijdens de dag... al naargelang waar jij je goed bij voelt... Veel liefs caroline



veronique
30-6-2007
 Meld misbruik30-3-2007 14:43:56

Hallo,

Wens jou en je familie veel sterkte toe in deze moeilijke periode!!! Ik denk wel dat jouw bomma graag had dat jij straalt en gelukkig bent op je huwelijk. Ik wens je super veel geluk in de toekomst!

groetjes vero



Stephanie
21-4-2007
 Meld misbruik30-3-2007 15:23:47

bedankt iedereen voor de berichtjes! het doet mij deugd ze te lezen!

groetjes,
stephanie
21/04/2007



Debby
22-6-2007
 Meld misbruik30-3-2007 16:42:27

Hoi Stephanie,

veel sterkte meisje in deze moeilijke periode. Ik vind het heel erg voor je dat het juist nu moest gebeuren, maar geen moment is er uiteraard geschikt voor hé! Ook wij hebben verdriet in de familie, het kindje van mijn zus is op 1-jarige leeftijd overleden aan een spierziekte. Is nu al wel 2 jaar geleden maar het doet toch nog steeds zo'n pijn. Ik ben er zeker van dat ons Kelseyke* jou bomma in de hemel met open armen ontvangen heeft, en dat ze jou van daarboven op jouw grote dag overal gaat volgen en steunen.

Groetjes
Debby
22/06/07



bieke
18-5-2007
 Meld misbruik30-3-2007 17:04:36

oei meid, dat is inderdaad heel slecht nieuws. Ik wil je heel veel sterkte wensen nu, maar ook op je trouwdag. Ben zelf ook al grootouders verloren (wel al iets langer geleden), maar wij zijn er zeker van dat ze die dag meekijken van boven. Wij laten na de kerk ook ballonnen op (naar hen symbolisch) en er staat in ons boekje ook een tekstje voor hen, dat niet voorgelezen wordt (omdat dat waarschijnlijk te moeilijk zou zijn).
Ik wil je superveel sterkte wensen. En ik hoop voor jou dat je toch nog heel erg kan genieten van je dag. Dat zou je bomma wel gewild hebben denk ik!

liefs
Bieke
180507



freddy

 Meld misbruik30-3-2007 18:34:45

Beste Stefanie,

Graag sluit ik mij aan bij de vorige correspondenten en bied je ook mijn innige deelneming aan.Ik besef ten volle hoe pijnlijk het voor je moet zijn.
Immers,bomma's hebben over het algemeen een bijzondere liefdevolle tedere band met hun kleindochter.Dat dit nu net voor je huwelijk moet gebeuren maakt het nog triester.Echter ik ben ervan overtuigd dat je huwelijksdag,weliswaar met een traantje hier en daar,ondanks alles een van de mooiste dagen van je leven zal zijn.Wens je veel moed en sterkte maar vooral kop op, je lieve oma zou het niet anders willen.

Freddy



tamara
15-9-2007
 Meld misbruik30-3-2007 18:48:25

Lieve Stephanie,

ik wil je veel sterkte wensen. Het is heel moeilijk om verdriet en blijdschap tegelijk te voelen. Ik kan me goed inleven omdat mijn nichtje de week na onze huwelijksaankondiging gestorven is. Iedereen wou erg gelukkig zijn voor ons maar het was erg gvoelig. Op onze trouwdatum zal mijn nichtje net geen jaar gestorven zijn en zij zou mijn bruidsmeisje zijn dus er zullen ook wel wat traantjes van verdriet vloeien, maar ik ben van mening dat het er allemaal wel bij hoort, het leven is nu eenmaal lachen en huilen. Ons helpt het om die dag aan haar te denken alsof ze er toch bij zal zijn, zo staat ze op onze site gewoon bij de bruidsmeisjes vermeld en wordt er ook een boeketje gemaakt zoals voor de anderen. Dit wordt op het altaar gelegd. De andere overledenen zullen ook herdacht worden.

Ik hoop dat je het allemaal een plaatsje kan geven en voel je niet schuldig dat je plezier hebt want moest je oma erbij zijn zou ze zich ook geamuseerd hebben.

Groetjes, Mara.



Stephanie
21-4-2007
 Meld misbruik30-3-2007 19:28:02

iedereen echt heel erg bedankt voor jullie medeleven! het leven is inderdaad verdriet en geluk samen, maar het is erg jammer dat ze daardoor niet aanwezig zal kunnen zijn! ik ben er ook van overtuigd dat ze vanuit de hemel zal meegenieten van onze dag! we zullen haar die dag zeker een plaatsje geven...
aan anderen die ook dierbaren verloren, voor jullie ook veel sterkte, ik besef nu destemeer hoe moeilijk dit is!
ik zal proberen te genieten van onze trouw voor haar, ze zou niets liever gewild hebben.

groetjes,
Stephanie



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik31-3-2007 8:45:36

Dag Stephanie,

bij mij zijn ook 3 van mijn 4 grootouders al overleden. Vooral met mijn meter had ik een heel sterke band. Ik waas ook heel verdrietig dat zij er niet zou bijzijn op onze trouw en onze kindjes niet zou kennen,...Ik ga op onze trouwdag haar verlovingsring dragen zodat ze toch bij mij is. Ik ben ervan overtuigd dat ze er op één of andere manier bij zullen zijn. Wij hebben ook een korte tekst die op het einde van onze misviering zal voorgelezen worden door mij. Ik kan maar zeggen wat bij mij helpt om sterk te blijven en dat is het feit dat ik denk dat ze heel fier op me zou zijn. Hopelijk heb je er iets aan. En verder, elke keer als je aan je bomma denkt, denk dan ook steeds aan de leuke herinneringen. Zo heb ik ermee leren omgaan want zo iemand blijft toch wel elke dag in je hoofd zitten. Veel sterkte en ik wens je een leuke trouwdag toe.

groetjes,
Isabel
110807



jorina
27-7-2007
 Meld misbruik31-3-2007 9:09:12

Dag Stephanie,

mijn zus trouwde 23 december en de week ervoor is onze oma plots, onverwacht overleden. Eerst een begrafenis en een week erachter de trouw.. Zij heeft lang getwijfeld of ze alles zouden afzeggen.. maar dat had oma ook niet gewild. Alles is doorgegaan en we hebben wat meer traantjes moeten wegpinken maar dat maakte de dag niet minder speciaal. De familiefoto's zijn prachtig geworden.. en we weten dat iedereen op die dag aan oma dacht maar zeker ook vreugde had voor bruid en bruidegom. Het leven heeft soms onaangename verrassingen... Veel sterkte, ik begrijp je heel goed!
groejes, Jorien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...