Nu Online
Momenteel zijn er 117 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bodystyling

30-3-2007 11:42:11
hallo allemaal,

door het lezen van al jullie positieve reacties ben ik ook met bodystyling begonnen
het heeft me echt overtuigd om eraan te beginnen en ik ben zeer tevreden!
ik ben bijna een maand bezig en heb al goede resultaten bekomen (al drie kilo vermagerd én op de juiste plaatsen)
ik hoop alleen dat mijn kleed niet veel te groot zal zijn tegen dat ik in juni ga passen...
weten jullie in hoeverre ze dat kunnen retoucheren? ik denk (hoop!) dat ze dat toch een beetje gewoon zijn dat de bruidjes in spe nog wat afvallen...

groetjes,anja

anja
1-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 956

Lies
30-6-2007
 Meld misbruik30-3-2007 11:56:35

Laat anders gewoon weten aan de winkel dat je nog wat aan je gewicht aan het werken bent, dan kunnen ze er misschien rekening mee houden?!

Veel succes in elk geval!
Lies
2 en 30 juni

Natalie
29-12-2007
 Meld misbruik30-3-2007 12:27:46

Hey Anja,

ik denk er ook serieus aan om er mee te beginnen. Kan je echt aan een maatje kleiner komen met bodystyling ? Hoelang moet je dat doen en hoeveel keer per week ?

Mag ik je ook vragen hoeveel je betaalt (en voor hoeveel sessies dat is) ?

Bedankt!

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik30-3-2007 12:33:23

Hi Anja,

Leuk om te horen dat het zo goed gaat met de bodystyling.
Ik heb het in het verleden ook gedaan en moet zeggen dat ik sindsdien mijn figuur behouden heb.

Volgens mij kan je best even naar de bruidswinkel bellen, maar ik denk niet dat het echt een probleem kan zijn om je kleed in te nemen.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com

Tine
14-7-2007
 Meld misbruik30-3-2007 12:44:45

Hoi meid,
Geen paniek hoor, ikzelf heb mn kleedje in november gekozen en ben in januari met Infraligne gestart. Ik moest niet heel veel vermageren, maar wilde na een ongeval en 10maand revalidatie (en dus niks van sport) wel weer wat strakker zijn...Ik ben razend tevreden, want ben ondertussen 4kg en 50cm kwijt, ongelooflijk, hé!! Ik moet pas in mei voor mn eerste pas, en ik heb nog een probleem, namelijk dat ik grote borsten heb, en maar een smalle taille, ik heb dus een kleedje maat 42 moeten nemen om mn bovenkant erin te doen passen, en dat moeten ze helemaal inpakken naar 38 onderaan, en ze verzekerden me dat dat geen probleem is! Ik zou me dus geen zorgen maken en genieten van je nieuwe figuur, voel je je ook zoveel beter nu?
Succes verder, Tine 140707
www.14juli.bruiloftsite.nl

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik30-3-2007 13:41:24

Hey Anja,

Bij mij hebben ze een maatje kleiner besteld toen bleek dat ik veel vermagerd was.
Ik weet niet of dat bij u nog mogelijk is? Uiteindelijk moeten ze nu dat kleiner maatje ook nog een fameus stuk innemen, dus het kan wel.

Ik denk dat veel afhangt van het model van uw kleed maar ik meen ooit eens gelezen te hebben dat je tot 10 kilo zou mogen afvallen.

Aan Natalie,

Je kan inderdaad een maatje kleiner hebben (zelfs meer dan één, hangt er een beetje vanaf of er nog veel af kan hé).

Ze meten je eerst op 9 plaatsen en dan beslissen zij hoeveel beurten je nodig hebt.
Dat is een advieskuur en kan bvb. bestaan uit 30 of 40 of ... beurten. Je moet dan ook in de ozoncabine en daardoor is het iets duurder.
Je moet dan 2 maal per week gaan en op een half uur à een uur per beurt ben je klaar. Je krijgt ook een cm-garantie.

Nadien kom je in aanmerking voor een onderhoudskuur. Dan moet je nog maar 1 keer per week gaan.
Het kost dan 350 e voor 40 beurten maar daar ben je dan bijna een jaar zoet mee. Niet duurder dan de fitness en je bent zeker dat je op de juiste plaatsen resultaat hebt.
De advieskuur is wel iets duurder. 400e voor 20 beurten.
Soms zijn er wel kortingsacties.

Groetjes, Sissi

anja
1-9-2007
 Meld misbruik30-3-2007 14:00:58

bedankt voor de geruststellende reacties!
het is echt wel motiverend omdat het wel snel werkt
ik heb tot nu toe 360 euro betaald voor 20 beurten met ozon (zonder kost het minder, je bent niet verplicht dat te nemen)
ik voel me al veel beter en je bent je ook beter bewust van wat je eet en wat je beter niet eet...

vele groetjes,
anja

Eva
26-5-2007
 Meld misbruik30-3-2007 15:32:35

Ik wil het enorme enthousiasme toch ookeen beetje temperen. Ik heb een tijd na mijn bevalling ook aan boddystylin gedaan (idd ongeveer 350 € voor 20 beurten) en enerzijds was het grote stress voor mij omdat ik nogal laat werkte en echt moest stressen om er voor de laatste sessie nog te geraken. Maar het echte nadeel vind ik dat ik er de eerste 6 maanden nadat ik er mee gestopt ben wel ongeveer op figuur bleef - was toen iets van een 8 kilo afgevallen, cm weet ik niet meer) maar na die 6 maanden is het er gestaag terug beginnen aankomen, waardoor ik uiteindelijk iets van een 15 kg meer woog dan voor de bodystyling. Had het ook enorm moeilijk met de controle op de voeding die ze daar deden..kreeg altijd naar mijn voeten dat ik niet dikwijls genoeg at, maar probeer dat maar eens al je een drukke job hebt!

Ben nu een klein jaar geleden gewoon wat meer op mijn eten beginnen letten en buikspieroefeningen beginnen doen, en smeer klein beetje verstrakkende creme.. en moet zeggen, er is nu ook 20 kg af, en mijn figuur ziet er weer heel goed uit.. alleen is het nu op natuurlijke manier gebeurd, en denk dat ik het veel beter kan houden nu..

En voel me schitterend in mijn vel nu, ben vorige week kleren voor onze trouw (binnen 2 maand) gaan kopen en hoop alleen dat hettopje binnen 2 maand niet nog wat moet ingenomen worden (maar hoe dan ook hebben ze in de winkel al gezegd dat het geen probleem is moest het nodig zijn

Alvast allemaal een slanke zomer gewenst :)

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik30-3-2007 20:58:23

Toch even een kleine bemerking hierop.

Ik kan best geloven dat het niet voor iedereen helpt. Het is ook geen wondermiddel.
Maar ik dacht wel dat het de bedoeling is dat je daar niet mee stopt en dat je dus nog één keer per week blijft gaan.
Als je gaat fitnessen blijft het resultaat toch ook niet als je stopt?
Natuurlijk heeft niet iedereen hier zomaar tijd voor en ik kan me best voorstellen dat niet iedereen er goede resultaten mee behaalt.
Maar als je ermee stopt verbaast het me nu wel niet dat de kilo's er terug bij komen.

Groetjes, Sissi

Griet
23-6-2007
 Meld misbruik31-3-2007 8:33:34

Ik ga woensdag mijn kleed passen en zal je dan kunnen laten weten hoe het zit met de aanpassingen. Ik ben sinds de eerste pasbeurt ongeveer 5 kg afgevallen met BS.

Griet
23-6-2007
 Meld misbruik5-4-2007 9:42:56

Ik ben gisteren mijn kleed gaan passen. Er was geen enkel probleem want ze hebben het kleedje nu op maat afespeld en op 2 mei mag ik terug gaan passen. Als het dan goed past, mag het mee naar huis. Anders volgt er nog een nieuwe pasbeurt. Ik had dus stress voor nix. Alleen was mijn lingerie niet passend genoeg meer. Hopelijk kan ik deze nog wisselen voor een maatje kleiner. Ik had gelukkig de kaartjes er nog niet afgeknpt.

anja
1-9-2007
 Meld misbruik9-4-2007 18:58:29

bedankt, dat is inderdaad een hele opluchting!

nog heel veel succes met je verdere planning!
groetjes,anja

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...