TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kirsten
9-6-2007
|
29-3-2007 15:39:53
Hoi Sheron,
Zelf heb ik een bruidsjurk bij Linx in Leuven gekocht. Maar ik kon die jurk idd. in meerdere kleuren bestellen. Ik heb mijn kleedje ook in een grote maat gepast en nu in een 38 besteld; dat is geen probleem. In de winkel hangen alleen maar pasmodellen; ze bestellen na het passen jouw maat.
Een vriendin van mij is ook in suitekledij van LR getrouwd. Ze is in februari gaan kiezen voor haar huwelijk in juli en ze was al redelijk laat. De bruidcollectie is het hele jaar beschikbaar, maar de suitekledij is maar per seizoen. Ik zou dus niet te lang meer wachten.
Veel succes ermee!
Groetjes, Kirsten 09/06/2007 www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
|
|
Véronique
16-6-2007
|
29-3-2007 16:30:29
Hallo Sheron,
Mijn mama heeft ook iets uit de suite-collectie van Linea. Ze hebben een prachtige collectie, mijn bruidsjurk is daar ook van. Wij zijn wel niet bij Linx geweest maar bij Cermo in Turnhout. Daar hangt de kledij ook gewoon in een pasmaat (soms 2 maatjes). Wij zijn eind februari gaan kijken en er waren al bepaalde kledingstukken niet meer leverbaar.
Mijn mama heeft een broek met tuniek, stola en handtasje en heeft daar net geen €900 voor betaald.
Groetjes, Véro 16/6/2007 http://veroenbilly.trouwen.com
|
|
Sheron
2-2-2008
|
29-3-2007 16:39:11
Oei, Ik hoor dat ik misschien den datum beter zou verzetten... Indien het niet meer leverbaar zou zijn is mogelijk om de pasmodel te kopen? Of doen ze da ni?
Groetjes, Sheron
|
|
Kristel
|
29-3-2007 17:55:53
Hoi Sheron,
Ik heb vandaag een mailtje gekregen van Linx Hasselt/Leuven dat je snel moet zijn met de suite kledij omdat er al heel wat stoffen niet meer beschikbaar zijn. Heb het mailtje helaas gewist dus kan het je niet doorsturen. 'k Zou in ieder geval niet te lang wachten...
Groetjes Kristel
|
|
Kirsten
9-6-2007
|
29-3-2007 19:08:53
Ze verkopen soms wel pasmodellen, maar die zijn dan maatje 40 of 42 en niet maatje 38.
|
|
Wendy
5-5-2007
|
30-3-2007 0:27:52
Hoi Sheron,
Inderdaad best meteen gaan, want als de stoffen op zijn, kunnen ze inderdaad niet meer leveren. Bij trouwkleding wordt de jurk normaal altijd in je eigen maat besteld, bij suitekleding geven ze soms ook gewoon het pasmodel mee, dat dan vermaakt wordt naar jouw maat. Ik denk niet dat de suitekledij in verschillende kleuren beschikbaar is. Het rode kleed in de catalogus is bv alleen maar in dat rood beschikbaar. (dat rode kleed met die bloem kost iets van een 900 euro, de instapmodellen van suitekleding bij linx zijn 500 euro, dat is dan bv het korte kleedje in de catalogus. Afhankelijk van de gebruikte stoffen kan de prijs oplopen tot 1200 euro, dat is dan meestal rok,top en vestje). Een andere optie is misschien ergens een kleed laten maken, dan kan je zelf de stof en het model kiezen en dat is meestal ook goedkoper? Of als je echt op zoek bent naar een gekleurd kleed, dat vind je ook in de rembo collectie. Mijn zus heeft als suitekleed het model happy van rembo (in een soort oranje-rood), dat kostte 1150 euro. Succes met de zoektocht!
groetjes,
Wendy 5.5.07
|
|
Patricia
|
30-3-2007 7:54:00
Ik heb ook een suitekleed om in te trouwen. Maar dan gekocht bij Jagré in Antwerpen. Heb er nog geen foto van, het heeft 463euro gekost. Mn mams had tranen in haar ogen toen ze me uit het pashokje zag stappen, dus dat zegt genoeg denk ik.
Patricia 01/08/2008
|
|
Ilse
12-5-2007
|
30-3-2007 8:35:38
Hallo,
Ze zeggen da rap hoor dat de stoffen op gaan zijn (da's een goeie verkoopstruck). De stoffen kunnen inderdaad op zijn, maar als ik dit jaar en vorig jaar vergelijk van Linea, zitten er nog redelijk wat stoffen en kleuren in van vorig jaar... En aangezien de volgende collectie suitekledij pas in oktober uitkomt, zullen er nog wel redelijk wat stoffen beschikbaar zijn...
PS: Mijn ma heeft een kleedje met vestje van LR, maar dat kost bijna net zoveel als mijn trouwjurk hoor :-) Dus als je 't enkel voor de prijs doet, zou ik toch ook eens vragen aan de verkoopsters om je eens een lagere prijsklasse kleedjes te tonen...
Groetjes, Ilse 12 mei 2007
|
|
Sheron
2-2-2008
|
30-3-2007 10:44:18
Hallo iedereen,
Merci voor de info! Ik ga ook misschien eens kijken bij Jagré, want daar is de prijsklasse toch een stuk schappelijker, want ik heb 1 kleed aangepast en die kostte 850 euro (zonder retouches :-s, zonder schoenen, zonder assecoires,pfff toch zonder veel...).
groetjes, Sheronneke 02-02-2008
|
|
Inez Boexstaens
6-7-2007
|
1-4-2007 10:41:02
Hallo,
Ik heb ook een rok uit de suiteafdeling van LR en het bovenstuk is van de bruidsafdeling van LR. Ik heb er ongeveer 700 euro voor betaald. Ik heb mijn kleren gekocht in Maxim's couture (in Aarschot en Mechelen). Ik denk ook dat je niet te lang meer moet wachten. Veel succes!
Inez
|
|
Marita
|
3-4-2007 22:59:35
Hallo Sheron, je kan ook altijd eens een kijkje gaan nemen bij Het Bruidsparadijs in Kapellen (www.bruidsparadijs.be ). Daar beginnen de suitejurken reeds vanaf zo'n 400 à 450 euro. Voor zo'n 600 euro heb je zeer mooie suitejurken die vaak gedragen worden als bruidsjurk! Nog veel succes in je zoektocht! Marita
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|