Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Véronique ivm huwelijkreis Thailand met Best Tours

  29-3-2007 15:26:38
Dag Véronique, onze huwelijksreis is ondertussen vastgelegd. Nu, eigenlijk zijn we al 3 maanden getrouwd, maar het was er nog niet van gekomen om een reis te boeken. Ik ben alleszins blij dat we dat nu wel gedaan hebben !
Het is uiteindelijk de Musts van Thailand geworden met strandverlening op Koh Samui (heb gehoord dat dit hotel minder onderhevig is aan het regenseizoen dat vanaf mei begint).
Ik ging zonet nog even naar mijn berichtjes kijken van 20/03 en las plots dat jullie ook het hotel Bandara Resort gekozen hebben. En om een antwoord te geven op jouw vraag welk hotel wij gekozen hebben: wel, hetzelfde dus :-) zonder het eigenlijk te weten :-)
Wij vertrekken wel al half mei. Ik vermoed dat het bij jullie iets later zal zijn, als ik jullie trouwdatum zie. We hebben ook lang getwijfeld over het hotel, maar ik heb een vriendin die al op Koh Samui geweest is en die vindt dat Chaweng Beach veel te druk is en Pophut rustiger en mooi is. Vandaar onze keuze ! Ze hebben ons in het reisbureau wel gezegd dat Best Tours niet echt iets speciaal doet voor huwelijksreizen, maar dat er wel wat voor kleine verrassingskes zal gezorgd worden. Een upgrade van kamer zou ervan afhangen of er nog plaats is. Ah, we zien wel.
Wij zijn terug op 5 juni. Als je wil kunnen we je voor jullie vertrek nog kort even briefen over hoe het geweest is :-)
Wij tellen alvast af !
Nog veel succes met de voorbereiding !
Katleen

Katleen
23-12-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 699


Dolores
4-5-2007
 Meld misbruik29-3-2007 15:47:37

Dag Katleen,

wanneer vertrekken jullie? Wij op 17/05 en doen ook de musts...

Groeten
Dolores
04/05/07



Katleen
23-12-2006
 Meld misbruik29-3-2007 15:52:53

Wij ook op 17/05 :-) We zullen elkaar dus ontmoeten ! Dat moet nu lukken, he :-)



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik29-3-2007 16:38:02

Hi Katleen,

Leuk om te horen dat jullie naar hetzelfde hotel gaan.
Wij hebben ook voor Koh Samui gekozen omdat het daar minder onderhevis is aan het regenseizoen.
We wilden eigenlijk ook eerst de Must van Thailand doen maar dan moesten we langer wachten om te vertrekken. Nu vertrekken we de 21ste juni, dus een paar dagen na ons huwelijk.

Mijn ouders hadden ons ook verteld dat Chaweng Beach vrij druk is en daarom ook dat we voor Bophut gekozen hebben, na 2 weekjes rondreis en de stress van het huwelijk en verhuis kunnen we wel wat rust gebruiken.

Het zou heel leuk zijn als je iets kan laten weten als jullie terug zijn van jullie huwelijksreis. Je mag mij anders ook altijd mailen op veronique_vanhal@yahoo.fr

Veel plezier!!!
Groetjes,
Véro



Dolores
4-5-2007
 Meld misbruik30-3-2007 12:43:53

Allé, ik ben eens benieuwd. Hebben jullie een huwelijkswebsite? Wij niet... ik zal Tim vragen zijn corsage aan te houden ;-) Whaah, hij verklaart me gek!!

Veel plezier op de trouw!!

Groeten Dolores
04/05/07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...