Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suite kledij

  29-3-2007 14:49:46
Ik ben op zoek naar suitekledij of toch iets feestelijk gekleed voor mijn dochter die getuige is van de trouw van haar zus. Ze heeft maat 48 en wil toch graag iets jong.
Liefst in de omgeving van Aalst.
Groetjes en dank

AN
4-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 861


Christel
30-6-2007
 Meld misbruik29-3-2007 15:54:49

dag An

Ik ben ook van Aalst, misschien bij Paprika eens gaan zien, da's daar in de gallerie aan de kattestraat,
ze hebben ook een website
www.paprikaweb.be

groetjes
Christel

ps: ik zou je ook nog kunnen zeggen dat couture ann in de molenstraat ook kan, maar nadat ze twee keer mijn neus had afgebeten, kan je geloven dat ik dat geen aanrader meer vind om iemand naartoe te sturen...



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik29-3-2007 18:40:25

Hallo,

inderdaad Couture Ann, wij zijn daar het suitekleed gaan bestellen voor mijn broer zijn vriendin. Zij zocht iets goedkoop omdat ze nog studeert en daar was een goedkopere collectie. Ik moet echter ook zeggen dat de service er echt wel te wensen overliet. Niet echt aan te raden. Mia Monta kan ik wel heel erg aanraden. Ze maken er de kleren op maat en erg veel keuze. Heel goede service. Ze hebben er erg leuke dingen. Dat is tegen Zottegem maar zeker de trip waard. Mijn kleed bestelde ik daar en ook al de suitekleren van mijn mama, mijn verloofde zijn mama en zijn 2 zussen. Veel succes!

Groetjes,
Isabel
110807



didin

 Meld misbruik29-3-2007 21:32:40

Dag An
Helemaal niet in de buurt, ik weet het maar bij Lilian Claes (suite- en bruidswinkel)in Herentals hebben ze vrij veel modellen in maat 48! Leuk dzt je eens iets kan passen in een grotere maar ipv een maat 38 'voorhouden'. Goede service ook!



Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik30-3-2007 9:13:40

Een winkel in Aalst die dikwijls vergeten wordt is Renata. Dat is in de Zoutstraat. Wij hebben daar de kleren gekocht voor mijn mama. Heel vriendelijke mevrouw en de maat zal geen probleem zijn denk ik. Mijn moeder heeft maat 40 in de rok en maat 44 in het topje. Nu wil mijn moeder heel graag nog enkele kilo's verliezen tegen september en die mevrouw stelde onmiddellijk voor dat zij de kledij wel zal aanpassen als mijn moeder haar kilo's ook effectief kwijt geraakt. Hopelijk vinden jullie daar ook iets geschikt.
PS: Prijs is wel iets minder aangenaam... Je moet toch snel 500€ rekenen. Zonder stola...

Isabel
01/09/07



Marita

 Meld misbruik3-4-2007 23:05:37

Hallo An,
je kan bij Het Bruidsparadijs te Kapellen (www.bruidsparadijs.be ) ook altijd eens gaan kijken. Daar ga je zeker jonge suitekledij kunnen passen in maatje 48. Maak best wel een afspraak!
Nog veel succes in je zoektocht!
Marita


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...