Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

studio 58

29-3-2007 9:04:30
Hoi,
Heeft iemand ervaringen met studio 58 uit Aartselaar? Ervaringen of andere aanbevelingen zijn steeds welkom!

kim
26-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 442

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik29-3-2007 9:24:50

Hoi Kim, wij hebben een 6-tal fotografen bezocht en hebben uiteindelijk gekozen voor Studio58 uit Aartselaar. We vonden de foto's uit de voorbeeldalbums echt prachtig, en met de fotograaf zelf klikte het ook goed, want dat vind ik toch ook wel belangrijk. We trouwen op 5 mei, dus ik kan je pas daarna weten te zeggen hoe onze foto's geworden zijn, maar we zijn er echt wel gerust in. Het album is ook vrij snel af, op 3 weken, bij de andere fotografen die we bezocht hebben, was dit 6 tot 8 weken.

groetjes,

Wendy
5.5.07
www.tom-wendy.be

gert
12-11-2005
 Meld misbruik29-3-2007 11:26:45

Dag Kim,

Ook wij hebben gekozen voor studio 58 uit Aartselaar.

Wij zijn getrouwd op 12/11/2005 en hoewel ze eerst hadden laten weten dat dit geen probleem was (lang weekend), hebben ze ons enige tijd vóór de trouw laten weten dat ze dan zelf in verlof waren, maar dat hun broer die ook fotograaf was (en een zaak zou hebben in Schelle) de foto's zou trekken de dag zelf. Wij hadden dus wel wat schrik, maar uiteindelijk is alles goed verlopen : deze fotograaf bleek ook een echte prof te zijn en we waren ook van hem zeer tevreden.

Hij heeft enkel de foto's genomen, de rest is gebeurd in Aartselaar : dus ons album is ook door hen gemaakt en daar zijn we echt heel tevreden mee.
Je kan wel niet zelf de foto's selecteren die in het album komen. Er zaten dus bij ons oorspronkelijk in ons album 2 foto's die we niet zo mooi vonden en 1 die digitaal bewerkt was, maar ook niet echt ons ding was : die hebben ze dan zonder problemen of meerkost op onze eenvoudige vraag vervangen.

Dus zeker tevreden over hoor !

Groetjes,
Gert

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...