Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

!!! nog 100 dagen !!!

  29-3-2007 8:59:07
Nog 100 dagen en we gaan (eindelijk) trouwen!!

We zijn al anderhalf jaar aan het aftellen, dus nu begint het echt te korten.
Ik ben ook behoorlijk in paniek. Er moet nog zoveel gepland en gedaan worden! Gelukkig volgende week paasvakantie, dan kunnen we er eens goed invliegen.

Ik weet dat er hier nog heel wat 070707-bruidjes zitten! Hoet staat het met jullie voorbereidingen? Ook al kriebels in de buik gevoeld?

Groetjes
Lies
070707

Lies
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 770


saskia
7-7-2007
 Meld misbruik29-3-2007 11:59:24

ook bij mij is het nog 100 dagen. Bij mij is alles al geregeld, ik ben gehadnicapt, ga niet gaan werken dus heb veel tijd. Wij trouwen in roeselare, waar van jullie?
groetjes
saskia



sabrina
7-7-2007
 Meld misbruik29-3-2007 12:36:54

hey Lies,

bij mij valt het allemaal nog goed mee.
Volgende week ofzo is kijken voor de uitnodigingen, hebben wel al een idee maar dan kunnen we de drukproef laten maken en eind april gaan we deze versturen.
Mei zal iets drukker worden want dan heb ik de eerste pas voor mijn kleed, mogen de ringen gehaald worden,... Meer kleine dingen allemaal. De misboekjes moeten ook geprint worden maar zou kunnen dat ik dit ook door de drukker laat doen (ga horen wat dit kost). Laatste weken zal wel zwaar worden want dan verhuizen we ook nog eens dus voorlopig lukt het nog wel.
Ik heb eigenlijk meer last met de mensen die hun met dingen willen moeien zoals nu ze bezig zijn met het organiseren vd vrijgezelle avond voor mijn ventje.

Succes,
Sabrina
07/07/07



els
7-7-2007
 Meld misbruik29-3-2007 13:05:13

Had er geen idee van dat dat vandaag nog 100 dagen is... Brrr... Moet nog enorm veel doen! Ga mijn kleed zelf maken, en daar heb ik nog een hoop werk mee. Uitnodigingen en misboekjes maken we ook zelf. Het idee is klaar. Dit weekeinde gaan we papier ed kopen en dan kan ik erin vliegen!
krijg toch wel de kriebels nu ik hoor dat t nog maar 100 dagen is...



Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik29-3-2007 13:08:01

hehe, de klokken zullen luiden op 7 juli in gans Vlaandren ;-)
Ik ga zondag de uitnodigingen klaarzetten om ze maandag te versturen, 3 maanden op voorhand is zeker niet te vroeg als het in de zomervakantie is dat men trouwt. De ringen hebben we al gaan afhalen maar ja, dat is omdat het ook niet bij de deur te doen was :)

Misboekjes drukken moet nog gebeuren, de pasbeurt gebeurt ook in mei, nog een afspraak vastleggen met het ceremonievervoer.

Vrijgezellenfeestje, dat zit er voor mij niet in vrees ik. Ik ben verhuisd van Vlaams Brabant naar West-Vlaanderen en heb noch hier noch daar veel vriendinnen + alle collega's op het werk hier zijn mannelijk.. dus dat wordt nogal moeilijk ;-)






Vân
7-7-2007
 Meld misbruik29-3-2007 21:25:57

Hey medebruidjes,

Ook wij kunnen mee aftellen en het zal er vlug zijn. Laatst was ik op een Word-file alles aan het neerschrijven wat er nog moest gebeuren, waar ik nog aan bezig was en ik had toch nog 2 blz hoor!!! Behoorlijk verschietachtig als je het leest maar ik ben toch blij dat ik het heb neer getypt. Het zijn zo van die kleine dingen maar zeker niet onbelangrijk. Onze uitnodigingen zijn klaar om te versturen, de ringen staan hier al, kleed en kostuum zijn in orde. Momenteel wordt ons misboekje nagekeken door onze pastoor en van zodra dat het in orde is gaan we het laten drukken. Ik gok ergens eind volgende week.

Veel plezier met de resterende voorbereidingen!!

Groetjes,

Vân en Michel
07/07/07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...