Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijk = verjaardag papa

28-3-2007 12:38:21
Wij trouwen op mijn papa zijn verjaardag. Heeft iemand een origineel idee om dat te vieren/melden? Eventueel iets in onze viering verwerken?
Alvast bedankt voor de tips!

777

els
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 276

nele
29-9-2007
 Meld misbruik28-3-2007 12:44:21

hallo Els

Waarom niet een verjaardagsliedje in de mis of bij het binnenkomen in de feestzaal?
Als je het in de kerk doet, wel je priester verwittigen die zal dat ook wel tof vinden.
Veel succes met zoektocht,
groetjes Neleke

Veroniek

Meld misbruik28-3-2007 13:08:20

Hoi Els

Mijn papa verjaart de dag na onze trouwdag. Dus wij zouden graag iets doen op het avondfeest om 00.00, maar weet ook nog niet goed wat...

Ik had gedacht om vuurwerk te geven buiten aan de feestzaal, maar dit mag niet omdat er huizen dichtbij de feestzaal staan.

Hopelijk lezen we hier toffe ideetjes.

pascale
14-4-2007
 Meld misbruik28-3-2007 13:27:41

hey Els,
mijn ventje verjaart ook om 24 uur.
Ik ga ook ee verjaardagsliedje aan vragen en dan zijn kado geven.
Anders ik heb eens gekeken voor vuurwerk en dat kost stukken van mensen.
Alvast veel succes.
groetjes van Skally

site:google,wim en skally

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...