Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

draaiboek voor ceremonievriendin

28-3-2007 11:30:49
Hi,

Wij hebben er voor gekozen om geen "echte" ceremoniemeester aan te stellen en een vriendin van ons wou die rol graag op haar nemen. Zo behouden we ook een informelere sfeer. Maar nu begin ik me toch wel af te vragen wat zij allemaal "moet" doen? Is er iemand die hier ervaring mee heeft of die z'n draaiboek wil doormailen om me een beetje vooruit te helpen?

Alvast bedankt,

Greet

greetjaspers@hotmail.com

Greet
2-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 279

nancy
7-6-2007
 Meld misbruik28-3-2007 11:48:13

Hoi Greet, wij zitten in net dezelfde situatie als jij! Hebben een familie lid die de taak op zich gaat nemen. We vragen ons ook af waar we allemaal aan moeten denken. Moest jij meer info hebben zou je me dat dan willen mailen? Alvast bedankt!!
vanhees_nancy@hotmail.com

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik28-3-2007 15:42:42

hallo, mijn broer gaat dit doen. Nu werken wij wel niet met een suite maar gaan wij de mensen achteraan in de kerk begroeten.
Wat ik van hem verwacht: dat hij de bloemen bij de bloemist gaat ophalen (bloemen om mensen te bedanken), dat hij ervoor zorgt dat die bij en in de zaal geraken. Dat hij de misboekjes in de kerk gaat leggen (tenzij wij dat de dag ervoor kunnen doen), dat hij de tijd in de gaten houdt en de mensen aanspoort, eventuele kaartjes, bloemen,... aan de kerk van mij overnemen en zorgen dat die in de zaal geraken.
Eigenlijk zo'n beetje alles voor de zaal want ik vermoed dat het in de zaal overgenomen wordt door de zaalverantwoordelijke.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...