Nu Online
Momenteel zijn er 271 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Moederdag: iem een ideetje

  28-3-2007 8:39:33
Hallo,

Wij trouwen op 12 mei, de dag voor moederdag.

We zouden na middernacht nog iets leuks willen doen of geven aan onze mamas.

Iemand een ideetje???

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007

Ilse
12-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 994


Peter

 Meld misbruik28-3-2007 9:24:16

Geef ze een ontbijtmand of zoiets. Tegen dat ze 's anderdaags opstaan zullen de meeste bakkers al gesloten zijn

groetjes
peter
(dj karmelietje)



Veroniek

 Meld misbruik28-3-2007 12:36:16

Hoi

Die ontbijtmand is goed als je het enkel aan jouw en zijn moeder heeft, anders komt het wat te duur uit...

Maar wat je ook kan doen is voor alle vrouwen aanwezig iets voorzien. Dat moet niet veel zijn, vb 1 bloem (roos, tulp ofzo)
Jullie moeders krijgen sowieso al een bedanking vermoed ik? Dus geef je ze 2 keer een bedanking omdat ze jullie moeders zijn?

Vind het idd een héél goed idee, maar ik zou het doortrekken naar alle vrouwen aanwezig...

Succes en laat eens weten wat het geworden is?

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Selma
8-9-2007
 Meld misbruik28-3-2007 13:33:45

Wij geven onze ouders aan het einde van het feest een klein boekje met daarin een aantal foto's die 's morgens gemaakt zijn. De fotograaf gaat na de plechtigheden naar huis en maakt dit dan. Hij komt dat later op de avond brengen. Misschien een idee om dit aan jullie moeders te geven om 12 uur?

Succes!!



Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik28-3-2007 13:50:37

Die foto's is meer voor de beide ouders en doen we zowieso. We zoeken echts iets voor moederdag, maar geen bloemen...
Die ontbijtmand leuk idd wel leuk.

Ik wou ook eerst aan alle mama's (vrouwen) iets geven, maar mijn vriend zag dit echt niet zitten...
:-(

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...